www.Voininatangra.org
 
 
 
НАЧАЛО   АКТУАЛНО   ГАЛЕРИЯ   ФОРУМ   ТЪРСЕНЕ
  
   РЕГИСТРАЦИЯ   ВХОД
Саракт

Форум -> Практическо Тенгрианство


  Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Практическо Тенгрианство
anti666
Публикувано на: 24.11.2008, 9:57
Quote Post












В "СИМВОЛИ НА ПОБЕДАТА НАД СЕБЕ СИ - ВТОРИ ЕТАП ОТ ДВИЖЕНИЕТО "ВОИНИ НА ТАНГРА" бяха подсказани някои идеи за тези, които искат да продължат напред. Който разбрал, разбрал. Но във връзка с тази тема се натъкнах на някои интересни тенгриански практики и информация, разбира се от средноазиатски тенгриански шамани. Сами разбирате, че освен от шаманът Дойчин, в основата на която стои книгата "Колобар" на Спас Мавров и някои избрани изследвания върху тези практики от проф. Анчо Калоянов и Тодор Моллов, за българското Тенгрианство информацията е крайно оскъдна. Изключвам този сайт и даденото досега. Но тук-таме се намира добра информация, макар насочена към чисто шамански практики от волжки българи или казахстански/тувински бакси, практикуващи тенгрианство които имат връзка с това, което ни интересува тук.
Причините за това са повече от ясни. Докато там те си практикуват шаманството и не се занимават с властите, то и те не се занимават с тях. В България обаче се знае много добре, че именно тенгрианството е била държавообразуваща Вяра, създала поне няколко Саракта досега през хилядолетията. Враговете на българите много добре знаят за заложбите ни (по-добре от нас самите), знаят и за древните предсказания. Затова е в реда на нещата тук да липсва конкретика. Но при всички случаи ние можем да използваме някои от съветите и сведенията идващи от тенгриански шамани извън България. Много бих се радвал да получим и конктетни неща оттук, но засега те идват много завоалирано и то за който може да ги почувства.
Top
anti666
Публикувано на: 24.11.2008, 10:03
Quote Post












Но какво можем да направим ние, без да сме колобъри, без да сме шамани дори. Някой ще каже, ами то силите трябва да ни повикат, за да можем да направим каквото и да е. Само че не е точно така. Да не забравяме че сме българи, наследници на древните балагури. Т.е. всеки българин генетично има тези способности. Всеки, осъзнал силата си може да нисполира в себе си Орендата. Дори да не можем да местим с нея кралимарковски камъни или да пътуваме по вертикалата, ние сме достатъчно силни ако сме обединени да я използваме по предназначение. Не за шаманство или гадаене, не за лични облаги а за помощ по пътя, по който България трябва да върви. Към възстановяване на Саракта. Да не забравяме, че колобърът по време на свещенодействие има и помощници до себе си. Те самите ако нямат нашата подкрепа и да искат нищо не могат да направят. Или по-точно няма за кого да го правят, няма да има смисъл.

Прикачена снимка (десен клавиш и view image, за да я видите)
Top
anti666
Публикувано на: 24.11.2008, 18:25
Quote Post












Тенгрианството учи към свобода и незакрепостеност на възприятията. Тенгрианин не може да бъде покорен. Тенгрианството създава чувство за единство с Вселената, отговорност и уважение към света. Шаманът може да бъде великолепен творец, поет, художник, политик, певец, танцьор, тъй като той се слива с енергията на Вселената (Орендата, б.р.) , може да я чувства и да я управлява. Шаманът може да се разхлабва и да снижава нивото на какъвто и да е стрес, да слуша интуицията си, което го прави и по-производителен. Шаманът се явява духовен и физически церител. Шаманът, който може да чете духовното тяло може да знае много повече за този човек. Ако съдите за човека само по външността му, може да загубите много ценна информация.

И растенията, и животните и камъните имат своя духовна честота и могат да бъдат наши съюзници. Дори да откъснеш едно цвете трябва да помолиш за разрешение и да му се извиниш. Шаманите знаят какви растения да използват за успокояване на нервната система, какви за прочистване на кръвта и т.н. Някои от тях могат да бъдат пити като настойка или чай, а други запалени и с дима си да прочистват пространството.

Свещенният Огън. Във всеки един ритуал той присъства. Алтайските шамани при всеки ритуал започват своето кам-лене с угощение към "Майката-Огън" и след това молят за дух-помощник при пътешествието си. В него никога не се хвърлят боклуци, цигари или се потушава преди да е изгаснал сам. Ходенето по горещи въглени дава на шаманите енергия и нито един шаман при никакъв случай не може да бъде изгорен, тъй като той и Огъня са се сляли в едно цяло. Ямабусите, японските планински отшелници също са могли да ходят по въглени, взимайки енергията от жарта. Много шамани черпят енергията от Слънцето, но това се препоръчва да се прави рано сутрин, което между другото се изпълнява и от каратистите при ката-танцът "Посрещане на Слънцето". Тук имаше тема за слънцегледането, която наистина си заслужава да и се обърне внимание. Много камове могат не само да оцеляват и в най-суровите зими, но и да лекуват простудени с топлината на гърба си.

При свещенодействие особено важен елемент е тъпана. Индианците от племето дакота го наричат кон, ние българите го знаем като небесен кон, тъй като той му помага да пътешества в духовния свят.
Има и още един шамански метод, освен пътуване по вертикалата. Пътешествие в миналото и във всяка една точка от земята за получаване на информация от предците ни. Това се е правило пак с тъпан, пост, шаманско пеене и поднасяне към главата на заострен кристал, кварц, който има колкото може по-малко неравности и вътрешни разломи. Кристалите служат за предаване на енергия. Понякога с този метод те могат от разстояние да извикат образа на определен човек и да го лекуват от разстояние.
Много шамани носят тези кристали със себе си. Един особен планински кристал, Яда таш (джеда от санскритски - умен камък) може да се използва и за управление на природните стихии. Било то за предизвикване на дъжд или при война за защита срещу неприятели. Подобно нещо е използвано няколко пъти от български колобъри за предизвикване на морски бури и потапяне на византийския флот (напр. срещу Константин Копроним "Лайняния" при Поморие).

Прикачена снимка (десен клавиш и view image, за да я видите)
Top
antijew
Публикувано на: 24.11.2008, 20:43
Quote Post


Отдаден
*******

Група: Участници
Съобщения: 1 195
Участник # 747
Дата на регистрация: 10-January 07



QUOTE (anti666 @ Nov 24 2008, 06:25 PM)
При свещенодействие особено важен елемент е тъпана. Индианците от племето дакота го наричат кон, ние българите го знаем като небесен кон, тъй като той му помага да пътешества в духовния свят.

Танца на Слънцето

Ще е добре някой ако може да преведе в общи линии какво обяснява индианеца!


--------------------
www.xnetbg.com/ne.swf
PM
Top
Йордан_13
Публикувано на: 24.11.2008, 21:17
Quote Post


Админ
*******

Група: Админ
Съобщения: 16 176
Участник # 544
Дата на регистрация: 10-August 06



Ако търсим практическо Тенгрианство, можем да го намерим тук, в Родината си, без да ходим твърде далече. То е свързано с елемента огън, със свещенодействието с огъня

http://www.voininatangra.org/modules/ipboa...t=0&#entry33176
PMEmail Poster
Top
anti666
Публикувано на: 25.11.2008, 20:06
Quote Post












Повечето четящи и пишещи хора тук вече отдавна са преминали първия етап, в който телевизионните бълчвочи, Е-консенвираните храни и общото стадно мислене могат да им въздействат. Определено тези с малки деца имат по-големи проблеми, най-вече защото децата приемат много неща от училището и улицата, колкото и да се стараят да ги предпазят.
Но мисълта ми е за тези, които имат възможност и желание да продължат по-нататък. Както беше казано, не е задължително да имаме шамански способности, за да осъществим духовна връзка с Българския Бог. Само българската ни принадлежност ни изравнява по възможности с тенгрианските камове от Средна Азия. Но ето те какво съветват и сравнявайки с това, което знаем досега - не намирам нищо по-различно.

Желаещият да придобие опит в методиката на тенгрианството, трябва да се избави от самодоволството, тщестлавието, егоизма и чувството на вина и да се стреми към необятността (Абсолюта, б.р.). За решаването на какъвто и да е проблем той трябва първо да бъде точно определен. (нашият е ясен - геноцида срещу българите). Необходимо е да изучи психологията и човешките характери, за да може да общува успешно с всеки (това във връзка с снимката на Орфей и овчаря от посочената преди тема).
Тенргианинът добре помни, че;
-има материален свят, в който всичко протича по законите на физиката
-съществува духовен свят с неговите по-гъвкави правила
- енергията на духовния свят пронизва обичайния материален свят

Намерете си своето Място на Силите в При-родата. Желателно е да е извън дома, далеч от транспортни трасета и суетата. В нашия случай - малка България изобилства от светилища и всеки от нас живее недалеко от такова. Особено подходящо е времето на есента и пролетта, когато няма туристи. Сред Природата почуствайте пространството, избрано от вас като положително. По време на търсенето, оставете у дома си отвличащи вниманието ви вещи като телефони, цигари, дъвки. Желателно е преди и по време на търсенето да сте постили. Веднъж намерили това място, съберете "говорещите" ви камъни, клони, в кръг. До това място може да има старо дърво или трепетлика. По-големите камъни поставете в четирите посоки на света. В средата на кръга изкопайте ямичка, където ще бъде Огнището. Помолете Природните Сили да ви помогнат в търсенето. Можете да използвате песни, танци, съзерцания на природата, посрещане на Слънцето, дза-дзен. Ритуалите се съпровождат с танци. Преди танц можете да очистите пространството с дим от божигробски босилек-салвия. Бъдете внимателни към знаците, които ви подават природните Сили - реещият се орел, малкия гризач или костенурката, писъка на птицата.
В края поблагодарете на духовете на местността за помощта и изчистете всички следи от присъствието си. Ако сте в райна на древно светилище изчистете и боклука, оставен от туристи или иманяри. Вдигнете някое случайно паднало върху камъка дърво. Изчистете покрития с мъх камък или прелейте с малко вино по оставените древни улеи. Тук е подходящо ако имате Розета да я носите, защото самия ритуал се прилага не за нас самите, а за бъдещето на България. Дори и 1/10 от това да направим, ако от другото да се чувстваме неловко - ние ще сме призовали Българският Бог за да знае, че българите не са го забравили. А останалото - каквото сабя покаже.


Прикачена снимка (десен клавиш и view image, за да я видите)
Top
Канатица
Публикувано на: 25.11.2008, 22:36
Quote Post


Често пишещ
****

Група: Участници
Съобщения: 916
Участник # 1 054
Дата на регистрация: 25-July 07



Съвременният индианец в общи линии казва: Ние не наричаме създателя с това име. Ние го наричаме - дядо! Според него човек притежава единствено тялото си, всичко останало не му принадлежи.


--------------------
"?????? ???? ???????, ?? ???????? ???? - ??? ????? ?? ???? ?? ? ???????"
PM
Top
anti666
Публикувано на: 2.12.2008, 22:28
Quote Post












Преди време имаше един саркастичен въпрос;
"...не искам да ти чупя хатъра но отдавна се каня да те питам, аджеба как точно ги датираш твоите находки, дето ги събираш из балкана..?! Имаш лаборатория с ядрен микроскоп и инсталация за радио-въглероден анализ в мазето или хвърляш боб..?!"

И отговор;
"Хвърлянето на боб е много важно магично свещенодействие, затова избрах тази алегория за отговор, то е префасонираното хвърляне на руни в далечната ни древност.
Макар, че днес то е станало словосъчетание за подбив и подигравка, вероятно наложено като такава след идването на християнството и пригласяно от комунигите. "

И да го илюстрираме нагледно хвърлянето на боб като тенгрианско свещенодействие






Прикачена снимка (десен клавиш и view image, за да я видите)
Top
anti666
Quote Post












Как тенгриански шаман лекува аутизъм

Извадки от действителен случай
В разказа става дума за американско семейство, чието дете е безнадеждно болно от аутизъм. Според съвременната медицина, лек за това заболяване няма. Не така мислят тенгрианските лечители. Историята се развива в Монголия, където модерното западно семейство завежда сина си от отчаяние. Самото лечение се извършва в аул от възрастен кам.
В разказа емоционално се описват всичките подробности от ритуала и крайния резултат. При първата среща с шамана родителите му разказват за странната връзка на болното им дете с Бетси, любимата му кобила. При което отговорът е

"Довечера аз ще пътувам до Америка откъдето идвате. При Бетси, която е закрилничка на Ролан. Довечера следете как детето спи и има ли нещо необичайно"

Вечерта, на върха на планината, те си лягат за да чуят призори как детето им изкрещява и се мята в съня си. След което се успокоява и спи непробудно рекордните 14 часа.
На другия ден, обратно при Госте той си поставя маска от орлови пера. В един момент се превръща в нещо не съвсем като животно, не съвсем като човек. Помощникът му подава шаманския тъпан, с който той влиза в екстаз около огъня, c който той изглежда просто огромен. Внушителна трансформация. Госте започва да пее и да издава звуци все по-силно, а после кара помощника си да му подаде купа с мляко от сърна. Накрая подава маската си на Ролан, който я слага на главата си.

"Направено е", казва Госте чрез преводача. Родителите погледнаxа Ролан, който се беше изтърколил на килима. "Нима това е всичко?", си мислят.
"Има още някои неща, които трябва да направите накрая. Утре детето ви ще ви каже" добавя Госте.
"Но първо, вземете тези камъни", kато им подава три малки камъчета. "Съберете от родното му място още четири и му ги поставете под възглавницата."
"Добре. Някакво важно значение на цфрата седем" пита майката.
Отговор не последва.
"Всяка година докато навърши 9 той трябва да има такъв ритуал. Не е задължително тук, но със силен шаман. А сега можете да си вървите"
На вратата обаче преводачът добавя.
"Казва, че до деветгодишна възраст симптомите му ще отслабват все повече. А след девет години бащата ще поеме ролята на пазител от кобилата."
"Какво има предвид?"
"Не знам точно, но казва че нещата които ви влудяват - напикаването и гърчовете ще изчезнат сега"
"Сега, от днес?!"
"Да сега, от днес"
Обратно в палатката за първи път Ролан казва "Извинявай". Никога родителите му не са чували това от него. И след няколко часа за първи път само си отива в тоалетната.
Обратно в големия град пристъпите на Ролан се връщат. След няколко дни обаче родителите хващат с него влака и отиват отиват сред природата. Тук, сред природата спокойствието на детето се връща обратно.
"Но за колко дълго?", си мислят родителите. Оказва се завинаги. Пристъпите от града са и послените.
Няколко месеца след завръщането им от Монголия Ролан си прави шестгодишния рожден ден. За първи път с деца.
Top
iss
Quote Post


Отдаден
*******

Група: Участници
Съобщения: 1 090
Участник # 365
Дата на регистрация: 8-May 06



„Силата се придобива само чрез спазване и изпълнение на обреди, извършени в определен ред, надминаващи всяко схващане на ума, и чрез необяснимата сила на Символите, познати и дадени ни от Създателя. Не чрез ума ние изпълняваме свещенните неща, а чрез свързване на нашата същност с неговата. И, действително, без да схващаме това, Свещенните Символи (Проводници) вършат сами своята работа и неизказаната сила на творението, към което символите се насочват самопознава собствените си образи.“
Ямвлих, „Книга на тайнствата“

http://www.zdravekip.com/files/1Material-k...simvoli-fon.pdf


--------------------
????-???? ?? ?? ??????? ? ???-??? ?? ?? ????????!
PM
Top

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Нови участници
trened 7/9/2023
ддт 5/2/2022
mita43c 5/12/2021
Krum 20/9/2020
Lucienne71 21/4/2020