www.Voininatangra.org
 
 
 
НАЧАЛО   АКТУАЛНО   ГАЛЕРИЯ   ФОРУМ   ТЪРСЕНЕ
  
   РЕГИСТРАЦИЯ   ВХОД
Саракт

Форум -> Националната сигурност


Страници: (2) 1 [2]  ( последно съобщение ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Националната сигурност
anti666
Публикувано на: 3.12.2010, 11:39
Quote Post












Така е. От няколко дни наблЮдаваме координирани атаки срещу сайта. Ако някой знае нещо повече, нека сподели.
А относно уикилийкс - те си имат поне няколко огледални сайта.
http://www.wikileaks.nl/
Който поназнайва английски - ето линка към "спретия" сайт, където държавния секретар на САЩ дава инструкции към посолството си в София как точно да шпионират български политици и обществени лица. Копия са препратени до централите на ЦРУ и ДЕА. Както се казва, да черпим от извора smil3dbd4e5e7563a.gif
Натиснете ТУК

QUOTE
“Шифрограмата, която е засекретена за 35 години до 2034 г., е изпратена от Вашингтон на 16 юни 2009 г. - малко преди последните парламентарни избори и предстояща среща на държавния секретар Хилари Клинтън с българския външен министър Ивайло Калфин. В нея се изисква да се събират всякакви лични данни, включително и "биометрична информация за настоящите и новопоявяващите се лидери и съветници".

"биометрична информация за настоящите и новопоявяващите се лидери и съветници”.
Ето тук е разковничето на нещата. Юдеите в САЩ се страхуват от появата на лидер, т.е. от появата или раждането на човек в България, който може да смени и разбие глобалното статукво, установено на планетата. Не просто да освободи Българската държава от прекия имперски контрол на двете сили – Америка и Русия и да възстанови Българското Царство, но този човек е много опасен и с друго – опасен е за световната система на глобално робство и контрол. Защото, ако се възроди Българския Саракт (а не тинтири-минтирито на демократите за несменяемостта на републиканската система), то този Саракт се превръща в израз на Свободата в планетарен мащаб – управление, което е изключило диктатурата по същество


Давайте си пак биометричните данни, дръжте си регистрираните към Мафията телефончета, които ви издават местоположението до 2 метра и се радвайте на Новия Световен Ред. Спете спокойно дечица! Звяра с трите шестици бди над вас
Top
anti666
Публикувано на: 3.12.2010, 12:00
Quote Post












В случай, че залипсва и от огледалните сайтове на Уикилийкс, да си я имаме тук. Ако потрябва на ДАНС, щото и техните биометрии са им свалени. А както добре знаем, някои от тия са вътре с двата крака в наркотрафика.

QUOTE
R 162139Z JUN 09
FM SECSTATE WASHDC
TO AMEMBASSY SOFIA
INFO DIA WASHINGTON DC//DHI-1B/CLM//DP//
CIA WASHINGTON DC//NHTC// 0000
S E C R E T STATE 062392


NOFORN

E.O. 12958: DECL: 06/16/2034
TAGS: PINR KSPR ECON BU
SUBJECT: (S) REPORTING AND COLLECTION NEEDS: BULGARIA

REF: STATE 18756


Classified By: SUZANNE MCCORMICK, DIRECTOR, INR/OPS.  REASON: 1.4©.

В¶1. (S/NF) This cable provides the full text of the new
National HUMINT Collection Directive (NHCD) on Bulgaria
(paragraph 3-end) as well as a request for continued DOS
reporting of biographic information relating to Bulgaria
(paragraph 2).

В¶A. (S/NF) The NHCD below supercedes the NHCD contained in Ref
C and reflects the results of a recent Washington review of
reporting and collection needs focused on Bulgaria.  The NHCD
sets forth a list of priorities (paragraph 3) and reporting
and collection needs (paragraph 4) intended to guide
participating USG agencies as they allocate resources and
update plans to collect information on Bulgaria.  The
priorities may also serve as a useful tool to help the
Embassy manage reporting and collection, including
formulation of Mission Strategic Plans (MSPs).

В¶B. (S/NF) This NHCD is compliant with the National
Intelligence Priorities Framework (NIPF), which was
established in response to NSPD-26 of February 24, 2003.  If
needed, GRPO can provide further background on the NIPF and
the use of NIPF abbreviations (shown in parentheses following
each sub-issue below) in NHCDs.

В¶C. (S/NF) Important information responsive to the NHCD often
is available to non-State members of the Country Team whose
agencies participated in the review leading the the NHCD,s
issuance. COMs, DCMs, and State reporting officers can assist
by coordinating with other Country Team members to encourage
relevant reporting through their own or State Department
channels.

В¶2. (S/NF) State biographic reporting ) including on
Bulgarians:

В¶A. (S/NF) The intelligence community relies on State
reporting officers for much of the biographical information
collected worldwide.  Informal biographic reporting via email
and other means is vital to the community's collection
efforts and can be sent to the INR/B (Biographic) office for
dissemination to the IC.  State reporting officers are
encouraged to report on noteworthy Palestinians as
information becomes available.

В¶B. (S/NF) Reporting officers should include as much of the
following information as possible when they have information
relating to persons linked to Bulgaria: office and
organizational titles; names, position titles and other
information on business cards; numbers of telephones, cell
phones, pagers and faxes; compendia of contact information,
such as telephone directories (in compact disc or electronic
format if available) and e-mail listings; internet and
intranet "handles", internet e-mail addresses, web site
identification-URLs; credit card account numbers; frequent
flyer account numbers; work schedules, and other relevant
biographical information.

В¶3. (S/NF) Bulgarian NHCD outline -- priority issues:

В¶A.  National Leadership and Governance
      1) Rule of Law, Corruption, and Crime (CRIM-4)
      2) National Leadership (LEAD-3H)
      3) Political Evolution and Democratic Reform (DEPS-4H)
В¶B.  Energy Security and Foreign Relations
      1) Energy Security (ESEC-3H)
      2) Russia (FPOL-4H)
      3) European Union (FPOL-4H)
      4) Black Sea, Balkans, and Other Regional Neighbors
(FPOL-4H)
      5) The United States (FPOL-4H)
      6) International Organizations and Other Foreign
Relations (FPOL-4H)
В¶C.  Financial Stability, Economic Development, and Societal
Challenges
      1) Financial Stability and Economic Development (ECFS-5)
      2) Money Laundering (MONY-4)
      3) Demographics, Minorities, and Human Rights (DEMG-5H)
В¶D.  National Security
      1) GRPO can provide text of this issue.
      2) North Atlantic Treaty Organization (FMCC-4H)
      3) Force Structure, Modernization, and Readiness
(FMCC-4H)
      4) Proliferation and Counterproliferation (ACWP-3)
      5) Counterterrorism and Terrorism (TERR-4H)
      6) Information to Support US Military Operational
Planning (INFR-5H)
В¶E.  Telecommunications Infrastructure and Information Systems
(INFR-5H)

В¶4. (S/NF) Reporting and collection needs:

В¶A.  National Leadership and Governance

      1) Rule of Law, Corruption, and Crime (CRIM-4).
Policies, plans, and efforts to develop, protect, and
strengthen independent and effective judiciary, including
advocates, opponents, obstacles, and progress.  Government,
non-public and public views about, and indications of, impact
of corruption and crime on governance, internal development,
financial stability, intelligence and security services,
weapons security, military readiness, and foreign investment.
Details about organized crime groups, including leadership,
links to government and foreign entities, drug and human
trafficking, credit card fraud, and computer-related crimes,
including child pornography.  Details about cyber crime.
Government plans and efforts to combat cyber crime.  Details
about drug trafficking, including trends, types of drugs,
production, identification of trafficking groups and
individuals, money laundering, and smuggling methods and
routes.  Government counter-drug control and enforcement
plans, organizations, capabilities, and activities.
Government efforts to cooperate with international partners
to control illicit drug trade.  Illegal acquisition of
government documents, such as passports and driver licenses.
Links between terrorists, organized crime groups, and cyber
criminals.  Details about law enforcement organizations and
capabilities, including procedures, capabilities, challenges,
and plans to remedy obstacles to swift and equal justice.
Plans and efforts of law enforcement organizations to use
biometric systems.

      2) National Leadership (LEAD-3H).  Objectives,
strategies, efforts, authorities, and responsibilities of
national leaders.  Philosophies and motives behind leadership
objectives, strategies, and efforts.  Identities, motives,
influence, and relations among principal advisors,
supporters, and opponents.  Decisionmaking procedures,
including differences under varying circumstances.  Relations
among national government entities, including president,
premier, ministers, national security and defense council,
intelligence and security services, legislature, prosecutor
general, and judiciary.  Corruption among senior officials,
including off-budget financial flows in support of senior
leaders.  Sources of funding for political candidates, and
government plans and efforts to ensure funding transparency.
Public support for or opposition to administration, as well
as government strategies and tactics to increase, maintain,
and exercise authority.  Assessment, vulnerability,
personality, financial, health, and biometric information
about current and emerging leaders and advisors.

      3) Political Evolution and Democratic Reform (DEPS-4H).
Government and public commitment to, and plans and efforts
to protect and strengthen, representative government, rule of
law, freedom of press, religious freedom, private ownership,
and individual liberties.  Policies and efforts regarding
political, judicial, economic, social, and educational
reform.  Plans and programs to manage perceptions, including
through media manipulation.  Popular attitudes about
Bulgaria,s evolving political, philosophical, and regional
identity.  Identification, roles, goals, and composition of
significant societal groups, such as nongovernmental
organizations (NGOs).  Developments within political parties
and blocs.  Details about internal workings of major
political parties.  Strength and vitality of political
parties.  Information about opposition and extremist groups,
including domestic and foreign support.

В¶B.  Energy Security and Foreign Relations

      1) Energy Security (ESEC-3H).  Policies, plans, and
efforts to diversify energy sources and develop,
rehabilitate, or expand energy infrastructure, including
investment in capacity, efficiency, storage, nuclear power,
flex-fuel, or other sources of alternative energy.  Details
about financing strategies, and openness to foreign
investment.  Willingness, plans, and efforts to develop and
implement unified Europe energy security strategy.  Declared
and secret energy agreements with Russia, Iran, other Caspian
basin countries, and others.  Details about national energy
policymakers, key commercial figures in the sector, and their
relations with other national leaders.  Views about and
responses to Russian plans and efforts regarding Bulgarian
dependence on Russian energy.  Factors, including corruption
and foreign influence, affecting government decisionmaking on
key energy issues.  Energy imports, including sufficiency,
impact on economy, and influence on bilateral relations.
Organized crime involvement in energy sector.

      2) Russia (FPOL-4H).  Policies, plans, and efforts
regarding relations with Russia, especially on strategic
issues, such as energy, security, transportation, and trade.
Details about personal relations between Bulgarian leaders
and Russian officials or businessmen.  Senior leadership,
intelligence officials, and ministerial-level vulnerabilities
to Russian influence.  Efforts to cooperate with or oppose
Russia in support of, or opposition to, US policies.
Leadership and public views about relations with Russia.
Government and public attitudes about Russia,s strategic
objectives in the region, and Bulgaria,s vulnerability to
Russian coercion and influence.  Views about Russian attempts
to exploit historic and current ties in order to influence
internal developments and advance Russia's interests in
Bulgaria and throughout the region.

      3) European Union (FPOL-4H).  Philosophies and motives
behind leadership objectives, strategies, and efforts
regarding the European Union (EU).  Leadership and public
views about levels of influence among European states,
including relations between states and EU institutions as
well as emergence of a preeminent state or a core alliance in
Europe.  Evidence of Bulgarian mismanagement of EU funding,
and government efforts to ensure transparent management of
financial aid.  Details about formal and informal alliances
between Bulgaria and other EU states, including plans and
efforts to cooperate on issues of mutual concern.  Plans and
efforts to cooperate with regional neighbors, EU members, and
non-state actors to influence EU policies.  Response to
Russian efforts to influence EU policies through Bulgaria.
Plans and efforts, including investment strategies, regarding
European Security and Defense Policy (ESDP).  Plans and
efforts regarding EU expansion.  Plans and efforts regarding
specific EU policies and decisions.

      4) Black Sea, Balkans, and Other Regional Neighbors
(FPOL-4H).  Plans and efforts regarding relations with Black
Sea and other regional neighbors.  Plans and efforts to
jointly respond to challenges regarding counterterrorism,
counterproliferation, counternarcotics, and illegal
migration.  Plans and efforts regarding cooperative
agreements, especially Black Sea FOR, Harmony, Enhanced Black
Sea Security Proposal, and Black Sea Economic Cooperation
Zone.  Bulgarian participation in US-sponsored programs
designed to promote regional security cooperation, healthy
civil-military relations, and effective management of
military resources.  Plans and efforts regarding Russian
influence in the region, especially on politics, energy, and
other domestic issues.  Plans and efforts to cooperate with
regional neighbors on energy security.  Details about
disputes with neighbors.  Relations with, and military
deployments in, the Balkans.  Plans and efforts to promote
democracy in Eastern Europe and the Balkans.  Plans and
efforts regarding Macedonia and Kosovo.  Policies, plans, and
efforts regarding Ballistic Missile Defense.

      5) The United States (FPOL-4H).  Policies, strategies,
and efforts concerning relations with the US.  Expectations
regarding diplomatic, security, and economic relations with
the US.  Leadership and public perceptions about US regional
policies, presence, and activities.  Plans and efforts to
support or oppose US positions in international fora.

      6) International Organizations and Other Foreign
Relations (FPOL-4H).  Plans and efforts to pursue national
objectives in international fora, such as the United Nations
and the Organization for Security and Cooperation in Europe.
Plans and efforts regarding leadership opportunities in
international organizations.  Details about relations with
China and nations that are hostile to US interests.

В¶C.  Financial Stability, Economic Development, and Societal
Challenges

      1) Financial Stability and Economic Development
(ECFS-5).  Plans and efforts to respond to global financial
crisis.  Public response to financial challenges.  Plans and
efforts regarding economic cooperation with the US, EU, Group
of Eight, and international financial institutions, including
World Bank, International Monetary Fund (IMF), European Bank
for Reconstruction and Development, and Paris Club.
Opposition, extremist, and fringe group plans and efforts to
exploit financial crisis to achieve objectives.  Plans and
efforts to pursue economic reform, including among monetary
and fiscal policies.  Plans and efforts to develop national
infrastructure, and private sector and market institutions,
including financial system.  Plans and efforts to adopt
international investment norms, protect intellectual
property, and support entrepreneurs, especially in small and
medium businesses.  Plans and efforts to attract foreign
investment.  Plans and efforts to protect foreign investors
from government corruption and inefficiencies.  National and
regional economic conditions, including real output, domestic
and foreign investment, foreign trade, capital flight,
monetization, and gray economy.  Role and attitudes of
Currency Board regarding fiscal and monetary policy.  Plans
and efforts to limit capital flight and barter.  Economic
policy decisionmaker identities, philosophies, roles,
interrelations, and decisionmaking processes.  Role of
private businessmen in economic planning.  Published and
non-published national budget, including oversight and
associated banks and financial institutions.  Details about
major financial institutions.  Plans and efforts to comply
with IMF agreements.

      2) Money Laundering (MONY-4).  Government plans and
efforts to implement anti-money laundering legislation,
enforcement, and prosecution.  Money laundering, including
methods, techniques, transactions, locations, and associated
individuals, organizations, and institutions.  Use of shell
corporations and non-financial intermediaries, such as
lawyers, accountants, and casinos, as well as related bank
accounts to launder criminal proceeds.  Links between money
laundering groups and terrorists.  Drug traffic involvement
in money laundering.  Use of money laundering as an
influence-gaining measure.

      3) Demographics, Minorities, and Human Rights
(DEMG-5H).  Information about, and government policies and
efforts regarding, religious and ethnic minorities,
especially Roma and Turks.  Public attitudes toward
minorities.  Indications of human rights abuses.  Details
about demography, including birth rate, fertility rate,
mortality rate, incidence of infectious diseases, and
migration.  Plans and efforts to respond to declining birth
rates, including through promotion of immigration.

В¶D.  National Security

      1) GRPO can provide text of this issue and related
requirements.

      2) North Atlantic Treaty Organization (FMCC-4H).
Plans, efforts, and ability to maintain defense spending for
force modernization, North Atlantic Treaty Organization
(NATO) interoperability, meeting NATO-required spending
levels and force goals, and defense capability initiative
implementation.  Strategy and efforts to win public support
for such spending.  Plans and efforts to fulfill commitments
to NATO, including manpower and equipment for out-of-area
operations.  Actions to accommodate NATO procedures and
methods.  Government and public confidence in NATO Article 5
security guarantees.  Attitudes toward stationing or
long-term deployment of NATO or US forces on Bulgarian soil,
NATO commands in Bulgaria, and out-of-country deployments of
Bulgarian forces.  Plans and efforts regarding NATO
enlargement, including strategic concepts and future roles of
the alliance.  Government, including military, intelligence,
and security service willingness, ability, and efforts to
protect US and NATO classified information.  Awareness of and
concern about foreign penetration.  Implementation and
strengthening of personnel-vetting procedures.  Policies,
plans, and efforts regarding EU defense and security
cooperation, including ESDP; views and intentions regarding
any conflict between ESDP and NATO obligations.

      3) Force Structure, Modernization, and Readiness
(FMCC-4H).  Details about threat assessment, including
agreement and disagreement among civilian and military
leaders.  Perceptions about, and response to, cyber warfare
threat.  Plans and efforts to support or oppose US objectives
in Afghanistan, Iraq, and elsewhere.  Willingness and
capability to participate in NATO, EU, and other multilateral
relationships, including out-of-area operations,
multinational peacekeeping force in Southeast Europe, and
humanitarian and peacekeeping operations.  Policies and
efforts regarding access, overflight, and transit of US
military forces and equipment.  Disposition, readiness, and
mission of military forces.  Plans and efforts regarding
force structure, military reform, and modernization,
including future roles, strengths, and compositions of
military services.  Details about military cooperation with
other nations.  Details about defense industry, including
plans and efforts to cooperate with foreign nations and
actors.  Weapon system development programs, firms, and
facilities.  Types, production rates, and factory markings of
major weapon systems.  Decisionmaking regarding acquisition
of US or other nation weapon systems.  Military and
paramilitary manpower, structure, budget and expenditure by
service and function, mission, doctrine, tactics, order of
battle, command and control, equipment, maintenance,
training, exercise participation, support for international
peacekeeping operations, professionalism, non-commissioned
officer development, health care, pay, housing, loyalty, and
morale.  Civil-military relations.  Offensive and defensive
cyber warfare policies, plans, efforts, and capabilities.
Indications of national-level denial and deception program,
including doctrine, targets, goals, organizations, and
activities.  Location, mission, organization, associated
personnel, funding, development, and use of underground
facilities and other hardened structures, including for
protection of command and control networks, civil and
military leaders, and critical resources.  Details about, and
transfer of, advanced engineering techniques to harden key
facilities, including by use of specialty concretes.  Details
about dual use of underground civil infrastructure.  Plans
and efforts to help other states develop underground
facilities and other hardened structures.

      4) Proliferation and Counterproliferation (ACWP-3).
Commitment, plans, efforts, and ability to manage a secure
military export regime, including details about monitoring
end user activities and imposing penalties for violations.
Organizational readiness and capability of border police and
customs officials to control borders.  Plans and efforts to
adhere to international control regimes.  Plans and efforts
to implement legislation and enforce effective export
licensing regimes.  Willingness and efforts to cooperate with
the US to prevent proliferation.  Foreign use of Bulgaria as
weapons transshipment point.  Details about weapons
transportation, including associated firms, agents, modes,
methods, routes, nodes, schedules, and communications.
Details about organizations, groups, and individuals engaged
in sales of weapons or technologies, especially to states
that are hostile to US interests or non-state entities.
Plans and efforts to circumvent antiproliferation treaties
and arrangements.

      5) Counterterrorism and Terrorism (TERR-4H).
Government counterterrorism policies, plans, capabilities,
and efforts.  Government and public support for or opposition
to US efforts, including military operations, in the war on
international terrorism.  Government willingness, capability,
and effort to establish and protect legislative framework to
combat terrorists; control borders; detain terrorists; seize
terrorist-associated bank accounts; share intelligence; and
protect weapons, associated facilities, and energy and other
critical infrastructure against terrorist attack and
intrusion.  Terrorist plans to attack US and other persons,
facilities, or interests.  Terrorist plans and efforts to
acquire or transship chemical, biological, radiological, or
nuclear weapons.  Terrorist identities, motives, objectives,
strategies, locations, facilities, command structures, links
to other groups or states, associations with humanitarian or
medical groups, use of forged and/or modified travel
documents, telecommunication methods and modes,
transportation, funding, finance and business operations,
money laundering, security, recruitment, and training.
Indications of foreign entity, public, or local support for
terrorists.  Details about terrorist involvement in illicit
drug and other criminal trade.

      6) Information to Support US Military Operational
Planning (INFR-5H).  Information to support US contingency
planning, including for noncombatant evacuation, and
humanitarian and medical relief operations.  Current status,
vulnerability of, and plans to modify, critical
infrastructures, especially transportation, energy, and
communications.  Civilian and military medical and life
science capabilities and infrastructures.  Military medical
research and development, including new vaccines,
therapeutics, and chemical, biological, radiological, and
nuclear medical defense.  Information, including statistics,
about infectious diseases, such as avian influenza,
tuberculosis, human immunodeficiency virus/acquired immune
deficiency syndrome, hepatitis A, and tickborne encephalitis.
Locations and levels of chemical and radiological
contamination of food, water, air, and soil.  Locations and
types of industrial facilities with chemicals stored onsite.
Descriptions and locations of potential evacuation sites,
police and fire stations, hospitals, hotels, and diplomatic
facilities.  Plans and capabilities of government and NGOs to
support, including provision of security for, relief
operations.  Policies, plans, and efforts regarding detained,
captured, and arrested US persons, including prisoners of war
and missing in action.

В¶E.  Telecommunications Infrastructure and Information Systems
(INFR-5H).  Current specifications, vulnerabilities, and
capabilities of, and planned upgrades to, national
telecommunications infrastructure and information systems,
networks, and technologies used by civilian and military
government authorities, including intelligence and security
services.  Details about command and control systems and
facilities.  National leadership use of, and dependencies on,
dedicated telecommunications infrastructures and information
systems.  Details about national and regional
telecommunications policies, programs, regulations, and
training.  Information about current, and planned upgrades
to, public sector communications systems and technologies,
including cellular phone networks, mobile satellite phones,
very small aperture terminals, trunked and mobile radios,
pagers, prepaid calling cards, firewalls, encryption,
international connectivity, use of electronic data
interchange, and cable and fiber networks.  Information about
wireless infrastructure, cellular communications capabilities
and makes and models of cellular phones and their operating
systems, to include second generation and third generation
systems.  Details about the use of satellites for
telecommunication purposes, including planned system
upgrades.  Details about Internet and Intranet use and
infrastructure, including government oversight.  Details
about foreign and domestic telecommunications service
providers and vendors.  Plans and efforts to acquire US
export-controlled telecommunications equipment and
technology.  Plans and efforts to export or transfer
state-of-the art telecommunications equipment and technology.
Details about information repositories associated with radio
frequency identification enabled systems used for passports,
government badges, and transportation systems.  Official and
personal phone numbers, fax numbers, and e-mail addresses of
principal civilian and military leaders.


CLINTON
Top
Диломъ
Публикувано на: 3.12.2010, 12:55
Quote Post


Участник
***

Група: Участници
Съобщения: 44
Участник # 2 089
Дата на регистрация: 19-December 09



Въперки, че материалът от Уикилийкс не е невинно писъмце, според мен има друго послание - кодирано.
Наблюдават се твърде много уточнения, а на места и нелогични словосъчетания.
Така че, това, което ние четем е твърде различно от това, което пише.

А не сте ли се замисляли защо еврейските медии не спират да ни заливат с информация за този Аснаж?
И каква точно е целта на това "героизиране"?
PMEmail Poster
Top
anti666
Публикувано на: 3.12.2010, 13:41
Quote Post












Ето какво еврейката Клинтън изисква от шпионите си под дипломатическо прикритие в Гоцева Мангалия.
QUOTE
Оценка на слабостите, характера, финансово и здравословно състояние, както и биометрична информация на сегашните и бъдещи лидери и съветници...

Информация за опозиционни и екстремистки групи, вкл. ниво на вътрешна и външна подкрепа...

Информация за плановете на опозиционни, екстремистки и маргинални групи как да използват финансовата криза, за да постигнат целите си

Понеже Движението "Воини на Тангра" отдавна е вписано в категорията "опозиционна, екстремистка и маргинална група", ние не крием плановете си за финансовата криза. Защото те не са наши, а на Българския Бог. Ние просто ги предаваме като публично достояние. За финансовата криза (а тя не е само финансова, но и икономическа, политическа и природна) предупредихме още преди няколко години. И тя ще се задълбочава все повече до рухването на цялото раково образувание РъБъ в свещените ни граници. Първото нещо е да се прекъсне командното дишане от въпросните кукловоди, които също стават много неспокойни. След това иде ред на самоизяждането на гнусната мафиотска структура, наречена "политически елит". А после идва времето на Безвремието...
Top
Канатица
Публикувано на: 10.12.2010, 10:07
Quote Post


Често пишещ
****

Група: Участници
Съобщения: 916
Участник # 1 054
Дата на регистрация: 25-July 07



QUOTE
Днес почти всички медии в страната блъвнаха информация за български вариант на добилия популярност Wikileaks.

Какво обаче стои за българската версия (www.balkanleaks.eu)? Все още твърде неясно. Няколко документа, имащи макар и не голяма известност, няколко имена, но иначе нищо ново или секретно. За сега, нищо. Може би утре, или до няколко дни? Ще видим.
Има и една голяма разлика между оригиналния Wikileaks и българския му вариант. Зад оригиналния има лице, това на създателя му, а тук няма.
Мен лично ме усъмни и това, че във всички български медии днес цъфна съобщение за сайта Balkan Leaks.

Нищо чудно този сайт да е истински създаден настина за целите написани в него ( "...искаме прозрачност и за да се борим срещу организираната престъпност и политическата корупция на Балканите"), но може да е създаден и от наши служби, или от хора които не искат да изтича информация.
А може и от хора които искат да събират информация?!
В оригиналния Уикилийкс тази информация не е под контрола на властта, а тук?Самите български служби може да са създатели,  така да ловят наивници пуснали истинска информация, а за заблуда са вкарали старички, но не чак толкова известни данни за стръв и зарибяване.
Нищо не пречи сайта да е създание на ДАНС, МВР, разузнаване и т.н., или на някоя частна компания или групировка, решила покрай шумотевицата да пусне малко стръв и да се опита да събере истинска информация, с която да хване за топките някой полезен за тях високопоставен.
Ако пък съм лице което е замесено някъде в нещо понамирисващо, агент на чуждо разузнаване, политик замесен в корупция и т.н. и се страхува да не изтече информация, сам бих дал 500-1000-2000 лева да си направя подобен сайт примамка. Дори да не работи перфектно поне ще опитам.
Преди време бях за риба. Не съм бил никога рибар, но го направих от скука. Край малкия язовир имаше много рибари, с модерни въдици, докато моя милост бе въоръжен с въдица под наем и то някаква бракувана, която никой не е взел. След малко мислене, взех един хляб, започнах да правя от средата му малки топчета и ги мятах във водата. Клъвна. Започнах да мятам топчетата все по близко до себе си, а току до краката си наръсих обилно водата с трохи. Когато шараните се скупчиха метнах въдицата, а на нея пак трошица. Само за около час налових към 10 шарана, под завистливите погледи на рибарите отсреща.
Казвам този случай само защото нещо ми понамирисва и ми стана весело покрай българската версия на Wikileaks.
От къде на къде и защо медиите ни, така мудни иначе и така пресяващи всяка информация, изведнъж налетяха вкупом на сайт регистриран вчера и почнаха да го цитират с такова вдъхновение? Кога медиите ни са рекламирали така сайт? Аз поне, спомен нямам, освен някой за който е платено, или някой съвсем безобиден, като оня сайт-опит на хлапе, да направи социална мрежа за съучениците си. А сега?
“Няма нужда да ходите в чужбина, имаме си местен български сайт, пускайте секретна информация в него!”
Да бе, да! Пък един мормот загъва шоколада. Пощенска кутия за корупция, телефон на доверието и приемен ден на кмета. 
Тоя медиен алтруизъм ми е съмнителен. Тошо Тошев, БТВ, Нова и разни официални сайтове, станаха от раз любители на свободното слово. От кога?
Ако бих пуснал информация, бих я пуснал в оригинала „Уикиликс“. Там има гаранция, че ще излезе не само по света, но ще се размирише и тук, а и е по-безопасно. Дори да се изтече информация за източника (за сега от оригинала „Уикиликс“ няма изтекла информация за източниците им) никой няма да смее да ви пипне, ако милиони хора знаят за вас. Най-много да ви направят герой, ако някой реши да ви репресира. Докато с местния български вариант, гаранция няма, могат я от ДАНС, я някой тъмни субекти да ви дойдат на гости. Човек въобще, ако ще прави нещо, е добре да минира около себе си, да се подсигури, да залага на сигурно и да не се лови на стръв, която може да е за шарани.
Бих се радвал да греша. А дали съм прав или не ще се види. Ако в сайта излезе наистина скандална и неизвестна до сега информация за корупция или някой политик, то значи греша и лично ще поднеса извинения. А до тогава? Само ще се забавлявам със шараните и техните ловци.


--------------------
"?????? ???? ???????, ?? ???????? ???? - ??? ????? ?? ???? ?? ? ???????"
PM
Top
Йордан_13
Публикувано на: 12.12.2010, 11:54
Quote Post


Админ
*******

Група: Админ
Съобщения: 16 092
Участник # 544
Дата на регистрация: 10-August 06



QUOTE (Диломъ @ 3.12.2010, 12:55 )
Въперки, че материалът от Уикилийкс не е невинно писъмце, според мен има друго послание - кодирано.
Наблюдават се твърде много уточнения, а на места и нелогични словосъчетания.
Така че, това, което ние четем е твърде различно от това, което пише.

А не сте ли се замисляли защо еврейските медии не спират да ни заливат с информация за този Аснаж?
И каква точно е целта на това "героизиране"?

Дори случаят "Уикилийкс", да представлява добре познатото ни контролирано подаване на информация на телектората и мат'ряла, то на нас, това ни върши идеална работа, защото освети част от задкулисието, може малка и незначителна част, но я освети и показа, че онези, които говореха, че "няма световен заговор и конспирация" са просто мръсни полицейски псета. Уикито показа, че те лъжат, че такова нещо съществува и срещу него трябва да се борим с всички сили и средства, че днес е време за борба, а не за блеене. Блеят само овцете.


В крайна сметка, може да се и предположи, че епохата на конспирацията и заговорът в световен мащаб преминава и идва времето, когато кукловодите, които го организираха, ще излязат на светло, за да обявят "новия световен ред".

PMEmail Poster
Top
anti666
Публикувано на: 12.12.2010, 12:31
Quote Post












Видеото от хладнокръвния разстрел на деца и цивилни в Ирак няма как да е контролирана утечка, а си е документирано военно престъпление.
Натиснете ТУК

Нито пък Манинг и Асандж са на свобода, а единият е във военен затвор за държавна измяна, а другият арестуван със скалъпено обвинение за изнасилване. Ето какво точно е причинил на горките шведки smil4341944e6b0c8.gif ...Изнасилени с бели конци.

По точно той сне маската на уродливия Нов Световен Ред. Изнасили фарисеите, за които в Крайните времена споменава Лука в Откровението си.
QUOTE
1.Той заговори първом на учениците Си: пазете се от фарисейския квас, който е лицемерие.
2. Няма нищо скрито, което да се не открие, и тайно, което да се не узнае;
3. затова, каквото сте казали в тъмно, то ще се чуе на видело; и каквото сте казали на ухо в скривалищата, то ще бъде разгласено от покривите.
Top
Йордан_13
Публикувано на: 12.12.2010, 14:39
Quote Post


Админ
*******

Група: Админ
Съобщения: 16 092
Участник # 544
Дата на регистрация: 10-August 06



QUOTE (anti666 @ 12.12.2010, 12:31 )
Видеото от хладнокръвния разстрел на деца и цивилни в Ирак няма как да е контролирана утечка, а си е документирано военно престъпление.
Натиснете ТУК

Нито пък Манинг и Асандж са на свобода, а единият е във военен затвор за държавна измяна, а другият арестуван със скалъпено обвинение за изнасилване. Ето какво точно е причинил на горките шведки smil4341944e6b0c8.gif ...Изнасилени с бели конци.

По точно той сне маската на уродливия Нов Световен Ред. Изнасили фарисеите, за които в Крайните времена споменава Лука в Откровението си.
QUOTE
1.Той заговори първом на учениците Си: пазете се от фарисейския квас, който е лицемерие.
2. Няма нищо скрито, което да се не открие, и тайно, което да се не узнае;
3. затова, каквото сте казали в тъмно, то ще се чуе на видело; и каквото сте казали на ухо в скривалищата, то ще бъде разгласено от покривите.

Както е казано: "Който не храни своя армия, ще храни чужда". Според лукано-седерастите, обаче, ние не трябва да имаме своя армия, защото "НАТО ни пази". Клипът ясно показва какво пазене прави чуждата армия и как освобождава иракчаните от Садам;)))
Показва и с какво се "храни" чуждата армия. Тя се храни с вашата кръв. Демонът "Мадам Яхве" иска всекидневен жертвопринос на човешка кръв. Затова армиите на великата "страна на свободата", "правата на човека" ; "неограничените възможности" водят непрекъснати войни, захвърляйки "доктрината за ненамеса" на боклука след Първата световна война.


Жалко, само, че няма достъп до пълния 39 минутен клип в YouTube, за да си го свалим. Там американския солджър възвеличаван от редица еврейски холивудски филми, като абсолютен герой е застанал като ловец на пусия и всичко, каквото мърда в неговия периметър се отстрелва. Някои моми-курветини си спомням по времето на върлуващата демокрация на Костовата седерастия искаха американците да ни завладеят. "Искаме американците да ни завладеят" - говореха една сълзливи шунди. А казват, че само мъжете мислели с долната глава. Мисля, че жените най-често мислят с нея, особено по време на избори, когато обекта на мокрите сънища е или някой добре екипиран американски солджър или мутрагент от Симеоново с добре оформена мускулатура. После протестирате защо искам радикална мярка, относно възможността, някои хора да гласуват. Защото не искам, състоянието на техния полов орган да определя битието ми.


Но има лъч надежда. Едни американски войничета си помислиха,че са в Ирак и се тупнаха в една сливенска дискотека, да показват мускулатура пред мометата. Там отнесоха такъв пердах от сливенските бекове в дискотеката, щото се наложи американския тогавашен посланик да се намеси по случая.
Много искам американците да ни завладеят.Ще си направя харем от мъжки курви - "каки" с име "Веселия Роджър".
PMEmail Poster
Top
Диломъ
Публикувано на: 13.12.2010, 11:50
Quote Post


Участник
***

Група: Участници
Съобщения: 44
Участник # 2 089
Дата на регистрация: 19-December 09



QUOTE (Йордан_13 @ 12.12.2010, 11:54 )

В крайна сметка, може да се и предположи, че епохата на конспирацията и заговорът в световен мащаб преминава и идва времето, когато кукловодите, които го организираха, ще излязат на светло, за да обявят "новия световен ред".

Тук съм напълно съгласен. Те знаят, че нямат време и започват да се осветляват, за да имат шанс да си гарантират властта и след ... Началото
PMEmail Poster
Top
Канатица
Публикувано на: 19.12.2010, 18:46
Quote Post


Често пишещ
****

Група: Участници
Съобщения: 916
Участник # 1 054
Дата на регистрация: 25-July 07



Сагата "Уикилийкс" продължава... И започва да наподобява сапунен сериал. Само дето този път обикновените българи са наясно с това сведение на амер. посланник Пръдлю от 2005г. Пет години по-късно нищо не се е променило. Даже е по-зле след като премиера-слънце е от котилото на тия същите:

Източник - Е-вестник


--------------------
"?????? ???? ???????, ?? ???????? ???? - ??? ????? ?? ???? ?? ? ???????"
PM
Top
Георги-НЗ
Публикувано на: 19.12.2010, 22:11
Quote Post


Често пишещ
****

Група: Участници
Съобщения: 658
Участник # 1 797
Дата на регистрация: 5-March 09



QUOTE (Канатица @ 19.12.2010, 18:46 )
Сагата "Уикилийкс" продължава... И започва да наподобява сапунен сериал.

Сагата точно заприличва на Сапунка. И така казват коментарите под следната статия :


QUOTE
"Уикилийкс": В България организираната престъпност фактически е безнаказана

19 Декември 2010

Агенция Фокус 

Сайтът „Уикилийкс” публикува доклад на бившия посланик на САЩ в България Джеймс Пардю от 7 юли 2005 г., посветен на организираната престъпност в България и международните криминални групи с българско участие.

В него се посочва:

„Силата и безнаказаността на организираните криминални групи е вероятно най-сериозният проблем в България днес. Организираната престъпност е в основата на корупцията и неефективността на българската правна система, тя възпрепятства икономическото развитие на страната. Българската организирана престъпност включва пране на пари в международен мащаб, трафик на наркотици и фалшифициране. Организираните престъпни групи варират от местни улични престъпници до международни наркотърговци. Към края на 2004 г. в България действат около 118 организирани групи, според данни на НСБОП, въпреки че много от тези групи са относително малки и престъпността като цяло се доминира от малко наброй големи играчи.

Организираната престъпност продължава да прониква в много сфери на българския живот, въпреки вътрешните и международните усилия за борба с нея. Към момента нито една основна фигура от престъпния свят не е наказана от българската правна система, въпреки продължаващите убийства, свързани с дейността на организираните групи. Американските агенции за усъвършенстване работата на законодателството с офиси в София подпомагат усилията за редуциране на организираната престъпност в България. Отделът за пресичане на престъпността в консулската секция на посолството в София притежава списък с известните и предполагаеми криминални фигури и посолството провежда агресивна политика за недопускане на тези фигури да пътуват до САЩ.

Организираните престъпни групи в България участват в трафика на наркотици, проституция, изнудване и рекет, различни финансови злоупотреби, кражби на автомобили и трафик на откраднати коли. Трафикът на хора, фалшифицирането на пари и измамите с кредитни карти също са сред дейностите на българската организирана престъпност. Групите, занимаващи се с трафик на хора, са изключително мобилни и жертвите често са продавани сред разнообразни групи. Много престъпни структури се занимават и с легална дейност в страната и чужбина, чрез която се легализират средствата от престъпни дейности. Няколко добре известни бизнесмени, свързани с организираната престъпност, притежават спортни отбори, строителни фирми и финансови институции.

Фалшиви пари – както щатски долари, така и банкноти евро – се произвеждат в България и се разпространяват главно във Франция, Гърция, Италия и Испания от малки групи българи, които се завръщат в страната веднага след като направят доставката. Въпреки че има взаимодействие между българските престъпни групи и международната престъпност, куриерите, посредниците и дистрибуторите са предимно българи. Качеството на фалшивите банкноти непрекъснато се подобрява поради използването на все по-качествени печатарски съоръжения и участието на професионалисти. През юни 2005 г. при операция в североизточна България, която е част от взаимодействието между българските органи на реда и американските тайни служби заловиха фалшиви банкноти на обща стойност над 3 милиона долара под формата на висококачествени 100-доларови банкноти. Това бе второто по големина количество иззети банкноти в европейската история.

Разследванията на международните криминални групи в САЩ са разкрили значителен брой организации, ръководени от български граждани в Лос Анжелис (Калифорния) и Тампа (Флорида). Тези групи са внасяли големи количества кокаин и екстази на територията на САЩ. Българските граждани са имали връзки с Амстердам и финансова подкрепа от страна на израелски граждани. Докато повечето участници в тези групи вече са осъдени и излежават присъдите си в САЩ, трима от тях все още са обявени за международно издирване и най-вероятно са се завърнали в България, за да се възползват от политиката на страната да не екстрадира свои граждани, посочва Джеймс Пардю. Тримата бегълци според него са Ивайло Ангелов Петков, Иван Добрев и Стефан Цветанов Стоянов.

Организираната престъпност има корумпиращо въздействие върху всички български институции, включително правителството, парламента и правосъдието. В опит да задържат влиянието си независимо от това, кой е на власт, престъпните фигури спонсорират всички политически партии. Тъй като тези фигури разширяват влиянието си и в легалния бизнес, те правят опити (с известен успех) да купуват пътя си към коридорите на властта.

Въпреки непрекъснатия натиск от страна на САЩ и ЕС, предишните правителства на България не направиха почти нищо за редуциране на организираната престъпност в страната. В резултат на това организираната престъпност увеличава влиянието си и фактически е безнаказана. Българската общественост осъзнава корумпиращото въздействие на организираната престъпност и хората определено са фрустрирани от неспособността или нежеланието на правителството да се справи с този проблем.

Ние продължаваме да предоставяме техническа помощ на настроените за реформи елементи в българското правителство и правосъдието, за да се осъзнае ясно необходимостта от борбата с организираната престъпност. Но реална възможност за оказване на политическо влияние по този проблем има ЕС. Забавянето на работата в тази сфера може да се превърне в политическа катастрофа за следващите правителства. Ако ЕС използва своето влияние за провеждане на ефективни реформи в сферата на правосъдието, можем да се надяваме, че в близките години ще бъде постигнат успех в борбата с организираната престъпност.”



Добри 19 Декември, 2010 в 6:36 pm
Къде е новината? Тези неща си ги знаем, дори с повече подробности. Искат да ни накарат да вярваме че американския посланник знае по-малко от български журналист.


Свако 19 Декември, 2010 в 6:56 pm
А руския посланик с монголоидни 4ерти Юрий Исаков си мъл4и. Защо? Защото не иса да се меси във вътрешните ни работи, или защото в техен интерес е България никога да не се интрегрира в ЕС.


--------------------
????? ????????? ????, ????? ? ???????????!
PMUsers Website
Top
anti666
Публикувано на: 14.2.2011, 12:45
Quote Post












В поредните изтекли документи от Уикилийкс става ясно, че САЩ искали от нас още по значително съкращение на всички оперативни бойни сили. Днес пък се промъкна още една многозначителна новина. Империята на Злото чрез своя вицекрал Уорлик искат да сме премахнели всички пехотни мобилни зенитни установки "Стрела2М".

САЩ искат да унищожим оръжие за 25 млн. долара

Тук не става въпрос за стойността им в обезценени гущерчета, а за смисъла от това "искане". Който не е ходил казарма не му е съвсем ясно значението на този вид оръжие. Основното е, че те са идеални за партизанска война срещу въздушни атаки.
По оперативно-технически показатели, "Стрела2М" превъзхожда американския аналог "Стингер". И забележете, макар и в НАТО те не ни предлагат да ги заменим с техните "стингери" дори. Обяснението е, че;
QUOTE
Америка е притеснена от факта, че Българската армия разполага с много такива ракетни комплекси, които са изключително опасни, ако попаднат в терористи

Точно тук е и разковничето. Ако говорим за ислямски терористи, те отдавна са снабдени с такива, още от времето когато ЦРУ щедро ги раздаваше на талибаните да свалят съветски хеликоптери. Няма сведения за подобни изисквания към ислямска Турция или Гърция, където анархисти гърмят всеки месец. Напротив, тях ги въоръжават до зъби. Тогава от какво се страхуват новите ни "братя", които по покана на Режима разполагат бази в България? И най-вече кои биха могли да са тези потенциални "терористи"? Само да припомня, първите им учения в България бяха за "потушаване на масови размирици". Ясно е, че в сценариите на архитектите от НСР в България е предвидено разполагане на окупационни сили, част от проектите "Еврия" и "Баязид 2". Или огнева подръжка на загиващия Режим от чужди бази, вече разположени тук (както във Виетнам). Логично е да възникне и Съпротива от българите, изтеглени в планинските райони. На много от нас подобно оръжие ще ни дойде идеално при евентуална партизанска война. Щото започне ли реална окупация тук, ще имаме грижата да ги изпращаме в ковчези. Именно тук ги сърби особено и затова бързат с пълното ликвидиране на армията ни.
Галерия
Top

Topic OptionsСтраници: (2) 1 [2]  Reply to this topicStart new topicStart Poll

 

Нови участници
trened 7/9/2023
ддт 5/2/2022
mita43c 5/12/2021
Krum 20/9/2020
Lucienne71 21/4/2020