|
Форум -> Националната сигурност
Националната сигурност
anti666 |
|
|
Така е. От няколко дни наблЮдаваме координирани атаки срещу сайта. Ако някой знае нещо повече, нека сподели. А относно уикилийкс - те си имат поне няколко огледални сайта. http://www.wikileaks.nl/ Който поназнайва английски - ето линка към "спретия" сайт, където държавния секретар на САЩ дава инструкции към посолството си в София как точно да шпионират български политици и обществени лица. Копия са препратени до централите на ЦРУ и ДЕА. Както се казва, да черпим от извора Натиснете ТУКQUOTE | “Шифрограмата, която е засекретена за 35 години до 2034 г., е изпратена от Вашингтон на 16 юни 2009 г. - малко преди последните парламентарни избори и предстояща среща на държавния секретар Хилари Клинтън с българския външен министър Ивайло Калфин. В нея се изисква да се събират всякакви лични данни, включително и "биометрична информация за настоящите и новопоявяващите се лидери и съветници".
"биометрична информация за настоящите и новопоявяващите се лидери и съветници”. Ето тук е разковничето на нещата. Юдеите в САЩ се страхуват от появата на лидер, т.е. от появата или раждането на човек в България, който може да смени и разбие глобалното статукво, установено на планетата. Не просто да освободи Българската държава от прекия имперски контрол на двете сили – Америка и Русия и да възстанови Българското Царство, но този човек е много опасен и с друго – опасен е за световната система на глобално робство и контрол. Защото, ако се възроди Българския Саракт (а не тинтири-минтирито на демократите за несменяемостта на републиканската система), то този Саракт се превръща в израз на Свободата в планетарен мащаб – управление, което е изключило диктатурата по същество |
Давайте си пак биометричните данни, дръжте си регистрираните към Мафията телефончета, които ви издават местоположението до 2 метра и се радвайте на Новия Световен Ред. Спете спокойно дечица! Звяра с трите шестици бди над вас
|
|
|
anti666 |
|
|
В случай, че залипсва и от огледалните сайтове на Уикилийкс, да си я имаме тук. Ако потрябва на ДАНС, щото и техните биометрии са им свалени. А както добре знаем, някои от тия са вътре с двата крака в наркотрафика.
QUOTE | R 162139Z JUN 09 FM SECSTATE WASHDC TO AMEMBASSY SOFIA INFO DIA WASHINGTON DC//DHI-1B/CLM//DP// CIA WASHINGTON DC//NHTC// 0000 S E C R E T STATE 062392 NOFORN E.O. 12958: DECL: 06/16/2034 TAGS: PINR KSPR ECON BU SUBJECT: (S) REPORTING AND COLLECTION NEEDS: BULGARIA REF: STATE 18756 Classified By: SUZANNE MCCORMICK, DIRECTOR, INR/OPS. REASON: 1.4©. В¶1. (S/NF) This cable provides the full text of the new National HUMINT Collection Directive (NHCD) on Bulgaria (paragraph 3-end) as well as a request for continued DOS reporting of biographic information relating to Bulgaria (paragraph 2). В¶A. (S/NF) The NHCD below supercedes the NHCD contained in Ref C and reflects the results of a recent Washington review of reporting and collection needs focused on Bulgaria. The NHCD sets forth a list of priorities (paragraph 3) and reporting and collection needs (paragraph 4) intended to guide participating USG agencies as they allocate resources and update plans to collect information on Bulgaria. The priorities may also serve as a useful tool to help the Embassy manage reporting and collection, including formulation of Mission Strategic Plans (MSPs). В¶B. (S/NF) This NHCD is compliant with the National Intelligence Priorities Framework (NIPF), which was established in response to NSPD-26 of February 24, 2003. If needed, GRPO can provide further background on the NIPF and the use of NIPF abbreviations (shown in parentheses following each sub-issue below) in NHCDs. В¶C. (S/NF) Important information responsive to the NHCD often is available to non-State members of the Country Team whose agencies participated in the review leading the the NHCD,s issuance. COMs, DCMs, and State reporting officers can assist by coordinating with other Country Team members to encourage relevant reporting through their own or State Department channels. В¶2. (S/NF) State biographic reporting ) including on Bulgarians: В¶A. (S/NF) The intelligence community relies on State reporting officers for much of the biographical information collected worldwide. Informal biographic reporting via email and other means is vital to the community's collection efforts and can be sent to the INR/B (Biographic) office for dissemination to the IC. State reporting officers are encouraged to report on noteworthy Palestinians as information becomes available. В¶B. (S/NF) Reporting officers should include as much of the following information as possible when they have information relating to persons linked to Bulgaria: office and organizational titles; names, position titles and other information on business cards; numbers of telephones, cell phones, pagers and faxes; compendia of contact information, such as telephone directories (in compact disc or electronic format if available) and e-mail listings; internet and intranet "handles", internet e-mail addresses, web site identification-URLs; credit card account numbers; frequent flyer account numbers; work schedules, and other relevant biographical information. В¶3. (S/NF) Bulgarian NHCD outline -- priority issues: В¶A. National Leadership and Governance 1) Rule of Law, Corruption, and Crime (CRIM-4) 2) National Leadership (LEAD-3H) 3) Political Evolution and Democratic Reform (DEPS-4H) В¶B. Energy Security and Foreign Relations 1) Energy Security (ESEC-3H) 2) Russia (FPOL-4H) 3) European Union (FPOL-4H) 4) Black Sea, Balkans, and Other Regional Neighbors (FPOL-4H) 5) The United States (FPOL-4H) 6) International Organizations and Other Foreign Relations (FPOL-4H) В¶C. Financial Stability, Economic Development, and Societal Challenges 1) Financial Stability and Economic Development (ECFS-5) 2) Money Laundering (MONY-4) 3) Demographics, Minorities, and Human Rights (DEMG-5H) В¶D. National Security 1) GRPO can provide text of this issue. 2) North Atlantic Treaty Organization (FMCC-4H) 3) Force Structure, Modernization, and Readiness (FMCC-4H) 4) Proliferation and Counterproliferation (ACWP-3) 5) Counterterrorism and Terrorism (TERR-4H) 6) Information to Support US Military Operational Planning (INFR-5H) В¶E. Telecommunications Infrastructure and Information Systems (INFR-5H) В¶4. (S/NF) Reporting and collection needs: В¶A. National Leadership and Governance 1) Rule of Law, Corruption, and Crime (CRIM-4). Policies, plans, and efforts to develop, protect, and strengthen independent and effective judiciary, including advocates, opponents, obstacles, and progress. Government, non-public and public views about, and indications of, impact of corruption and crime on governance, internal development, financial stability, intelligence and security services, weapons security, military readiness, and foreign investment. Details about organized crime groups, including leadership, links to government and foreign entities, drug and human trafficking, credit card fraud, and computer-related crimes, including child pornography. Details about cyber crime. Government plans and efforts to combat cyber crime. Details about drug trafficking, including trends, types of drugs, production, identification of trafficking groups and individuals, money laundering, and smuggling methods and routes. Government counter-drug control and enforcement plans, organizations, capabilities, and activities. Government efforts to cooperate with international partners to control illicit drug trade. Illegal acquisition of government documents, such as passports and driver licenses. Links between terrorists, organized crime groups, and cyber criminals. Details about law enforcement organizations and capabilities, including procedures, capabilities, challenges, and plans to remedy obstacles to swift and equal justice. Plans and efforts of law enforcement organizations to use biometric systems. 2) National Leadership (LEAD-3H). Objectives, strategies, efforts, authorities, and responsibilities of national leaders. Philosophies and motives behind leadership objectives, strategies, and efforts. Identities, motives, influence, and relations among principal advisors, supporters, and opponents. Decisionmaking procedures, including differences under varying circumstances. Relations among national government entities, including president, premier, ministers, national security and defense council, intelligence and security services, legislature, prosecutor general, and judiciary. Corruption among senior officials, including off-budget financial flows in support of senior leaders. Sources of funding for political candidates, and government plans and efforts to ensure funding transparency. Public support for or opposition to administration, as well as government strategies and tactics to increase, maintain, and exercise authority. Assessment, vulnerability, personality, financial, health, and biometric information about current and emerging leaders and advisors. 3) Political Evolution and Democratic Reform (DEPS-4H). Government and public commitment to, and plans and efforts to protect and strengthen, representative government, rule of law, freedom of press, religious freedom, private ownership, and individual liberties. Policies and efforts regarding political, judicial, economic, social, and educational reform. Plans and programs to manage perceptions, including through media manipulation. Popular attitudes about Bulgaria,s evolving political, philosophical, and regional identity. Identification, roles, goals, and composition of significant societal groups, such as nongovernmental organizations (NGOs). Developments within political parties and blocs. Details about internal workings of major political parties. Strength and vitality of political parties. Information about opposition and extremist groups, including domestic and foreign support. В¶B. Energy Security and Foreign Relations 1) Energy Security (ESEC-3H). Policies, plans, and efforts to diversify energy sources and develop, rehabilitate, or expand energy infrastructure, including investment in capacity, efficiency, storage, nuclear power, flex-fuel, or other sources of alternative energy. Details about financing strategies, and openness to foreign investment. Willingness, plans, and efforts to develop and implement unified Europe energy security strategy. Declared and secret energy agreements with Russia, Iran, other Caspian basin countries, and others. Details about national energy policymakers, key commercial figures in the sector, and their relations with other national leaders. Views about and responses to Russian plans and efforts regarding Bulgarian dependence on Russian energy. Factors, including corruption and foreign influence, affecting government decisionmaking on key energy issues. Energy imports, including sufficiency, impact on economy, and influence on bilateral relations. Organized crime involvement in energy sector. 2) Russia (FPOL-4H). Policies, plans, and efforts regarding relations with Russia, especially on strategic issues, such as energy, security, transportation, and trade. Details about personal relations between Bulgarian leaders and Russian officials or businessmen. Senior leadership, intelligence officials, and ministerial-level vulnerabilities to Russian influence. Efforts to cooperate with or oppose Russia in support of, or opposition to, US policies. Leadership and public views about relations with Russia. Government and public attitudes about Russia,s strategic objectives in the region, and Bulgaria,s vulnerability to Russian coercion and influence. Views about Russian attempts to exploit historic and current ties in order to influence internal developments and advance Russia's interests in Bulgaria and throughout the region. 3) European Union (FPOL-4H). Philosophies and motives behind leadership objectives, strategies, and efforts regarding the European Union (EU). Leadership and public views about levels of influence among European states, including relations between states and EU institutions as well as emergence of a preeminent state or a core alliance in Europe. Evidence of Bulgarian mismanagement of EU funding, and government efforts to ensure transparent management of financial aid. Details about formal and informal alliances between Bulgaria and other EU states, including plans and efforts to cooperate on issues of mutual concern. Plans and efforts to cooperate with regional neighbors, EU members, and non-state actors to influence EU policies. Response to Russian efforts to influence EU policies through Bulgaria. Plans and efforts, including investment strategies, regarding European Security and Defense Policy (ESDP). Plans and efforts regarding EU expansion. Plans and efforts regarding specific EU policies and decisions. 4) Black Sea, Balkans, and Other Regional Neighbors (FPOL-4H). Plans and efforts regarding relations with Black Sea and other regional neighbors. Plans and efforts to jointly respond to challenges regarding counterterrorism, counterproliferation, counternarcotics, and illegal migration. Plans and efforts regarding cooperative agreements, especially Black Sea FOR, Harmony, Enhanced Black Sea Security Proposal, and Black Sea Economic Cooperation Zone. Bulgarian participation in US-sponsored programs designed to promote regional security cooperation, healthy civil-military relations, and effective management of military resources. Plans and efforts regarding Russian influence in the region, especially on politics, energy, and other domestic issues. Plans and efforts to cooperate with regional neighbors on energy security. Details about disputes with neighbors. Relations with, and military deployments in, the Balkans. Plans and efforts to promote democracy in Eastern Europe and the Balkans. Plans and efforts regarding Macedonia and Kosovo. Policies, plans, and efforts regarding Ballistic Missile Defense. 5) The United States (FPOL-4H). Policies, strategies, and efforts concerning relations with the US. Expectations regarding diplomatic, security, and economic relations with the US. Leadership and public perceptions about US regional policies, presence, and activities. Plans and efforts to support or oppose US positions in international fora. 6) International Organizations and Other Foreign Relations (FPOL-4H). Plans and efforts to pursue national objectives in international fora, such as the United Nations and the Organization for Security and Cooperation in Europe. Plans and efforts regarding leadership opportunities in international organizations. Details about relations with China and nations that are hostile to US interests. В¶C. Financial Stability, Economic Development, and Societal Challenges 1) Financial Stability and Economic Development (ECFS-5). Plans and efforts to respond to global financial crisis. Public response to financial challenges. Plans and efforts regarding economic cooperation with the US, EU, Group of Eight, and international financial institutions, including World Bank, International Monetary Fund (IMF), European Bank for Reconstruction and Development, and Paris Club. Opposition, extremist, and fringe group plans and efforts to exploit financial crisis to achieve objectives. Plans and efforts to pursue economic reform, including among monetary and fiscal policies. Plans and efforts to develop national infrastructure, and private sector and market institutions, including financial system. Plans and efforts to adopt international investment norms, protect intellectual property, and support entrepreneurs, especially in small and medium businesses. Plans and efforts to attract foreign investment. Plans and efforts to protect foreign investors from government corruption and inefficiencies. National and regional economic conditions, including real output, domestic and foreign investment, foreign trade, capital flight, monetization, and gray economy. Role and attitudes of Currency Board regarding fiscal and monetary policy. Plans and efforts to limit capital flight and barter. Economic policy decisionmaker identities, philosophies, roles, interrelations, and decisionmaking processes. Role of private businessmen in economic planning. Published and non-published national budget, including oversight and associated banks and financial institutions. Details about major financial institutions. Plans and efforts to comply with IMF agreements. 2) Money Laundering (MONY-4). Government plans and efforts to implement anti-money laundering legislation, enforcement, and prosecution. Money laundering, including methods, techniques, transactions, locations, and associated individuals, organizations, and institutions. Use of shell corporations and non-financial intermediaries, such as lawyers, accountants, and casinos, as well as related bank accounts to launder criminal proceeds. Links between money laundering groups and terrorists. Drug traffic involvement in money laundering. Use of money laundering as an influence-gaining measure. 3) Demographics, Minorities, and Human Rights (DEMG-5H). Information about, and government policies and efforts regarding, religious and ethnic minorities, especially Roma and Turks. Public attitudes toward minorities. Indications of human rights abuses. Details about demography, including birth rate, fertility rate, mortality rate, incidence of infectious diseases, and migration. Plans and efforts to respond to declining birth rates, including through promotion of immigration. В¶D. National Security 1) GRPO can provide text of this issue and related requirements. 2) North Atlantic Treaty Organization (FMCC-4H). Plans, efforts, and ability to maintain defense spending for force modernization, North Atlantic Treaty Organization (NATO) interoperability, meeting NATO-required spending levels and force goals, and defense capability initiative implementation. Strategy and efforts to win public support for such spending. Plans and efforts to fulfill commitments to NATO, including manpower and equipment for out-of-area operations. Actions to accommodate NATO procedures and methods. Government and public confidence in NATO Article 5 security guarantees. Attitudes toward stationing or long-term deployment of NATO or US forces on Bulgarian soil, NATO commands in Bulgaria, and out-of-country deployments of Bulgarian forces. Plans and efforts regarding NATO enlargement, including strategic concepts and future roles of the alliance. Government, including military, intelligence, and security service willingness, ability, and efforts to protect US and NATO classified information. Awareness of and concern about foreign penetration. Implementation and strengthening of personnel-vetting procedures. Policies, plans, and efforts regarding EU defense and security cooperation, including ESDP; views and intentions regarding any conflict between ESDP and NATO obligations. 3) Force Structure, Modernization, and Readiness (FMCC-4H). Details about threat assessment, including agreement and disagreement among civilian and military leaders. Perceptions about, and response to, cyber warfare threat. Plans and efforts to support or oppose US objectives in Afghanistan, Iraq, and elsewhere. Willingness and capability to participate in NATO, EU, and other multilateral relationships, including out-of-area operations, multinational peacekeeping force in Southeast Europe, and humanitarian and peacekeeping operations. Policies and efforts regarding access, overflight, and transit of US military forces and equipment. Disposition, readiness, and mission of military forces. Plans and efforts regarding force structure, military reform, and modernization, including future roles, strengths, and compositions of military services. Details about military cooperation with other nations. Details about defense industry, including plans and efforts to cooperate with foreign nations and actors. Weapon system development programs, firms, and facilities. Types, production rates, and factory markings of major weapon systems. Decisionmaking regarding acquisition of US or other nation weapon systems. Military and paramilitary manpower, structure, budget and expenditure by service and function, mission, doctrine, tactics, order of battle, command and control, equipment, maintenance, training, exercise participation, support for international peacekeeping operations, professionalism, non-commissioned officer development, health care, pay, housing, loyalty, and morale. Civil-military relations. Offensive and defensive cyber warfare policies, plans, efforts, and capabilities. Indications of national-level denial and deception program, including doctrine, targets, goals, organizations, and activities. Location, mission, organization, associated personnel, funding, development, and use of underground facilities and other hardened structures, including for protection of command and control networks, civil and military leaders, and critical resources. Details about, and transfer of, advanced engineering techniques to harden key facilities, including by use of specialty concretes. Details about dual use of underground civil infrastructure. Plans and efforts to help other states develop underground facilities and other hardened structures. 4) Proliferation and Counterproliferation (ACWP-3). Commitment, plans, efforts, and ability to manage a secure military export regime, including details about monitoring end user activities and imposing penalties for violations. Organizational readiness and capability of border police and customs officials to control borders. Plans and efforts to adhere to international control regimes. Plans and efforts to implement legislation and enforce effective export licensing regimes. Willingness and efforts to cooperate with the US to prevent proliferation. Foreign use of Bulgaria as weapons transshipment point. Details about weapons transportation, including associated firms, agents, modes, methods, routes, nodes, schedules, and communications. Details about organizations, groups, and individuals engaged in sales of weapons or technologies, especially to states that are hostile to US interests or non-state entities. Plans and efforts to circumvent antiproliferation treaties and arrangements. 5) Counterterrorism and Terrorism (TERR-4H). Government counterterrorism policies, plans, capabilities, and efforts. Government and public support for or opposition to US efforts, including military operations, in the war on international terrorism. Government willingness, capability, and effort to establish and protect legislative framework to combat terrorists; control borders; detain terrorists; seize terrorist-associated bank accounts; share intelligence; and protect weapons, associated facilities, and energy and other critical infrastructure against terrorist attack and intrusion. Terrorist plans to attack US and other persons, facilities, or interests. Terrorist plans and efforts to acquire or transship chemical, biological, radiological, or nuclear weapons. Terrorist identities, motives, objectives, strategies, locations, facilities, command structures, links to other groups or states, associations with humanitarian or medical groups, use of forged and/or modified travel documents, telecommunication methods and modes, transportation, funding, finance and business operations, money laundering, security, recruitment, and training. Indications of foreign entity, public, or local support for terrorists. Details about terrorist involvement in illicit drug and other criminal trade. 6) Information to Support US Military Operational Planning (INFR-5H). Information to support US contingency planning, including for noncombatant evacuation, and humanitarian and medical relief operations. Current status, vulnerability of, and plans to modify, critical infrastructures, especially transportation, energy, and communications. Civilian and military medical and life science capabilities and infrastructures. Military medical research and development, including new vaccines, therapeutics, and chemical, biological, radiological, and nuclear medical defense. Information, including statistics, about infectious diseases, such as avian influenza, tuberculosis, human immunodeficiency virus/acquired immune deficiency syndrome, hepatitis A, and tickborne encephalitis. Locations and levels of chemical and radiological contamination of food, water, air, and soil. Locations and types of industrial facilities with chemicals stored onsite. Descriptions and locations of potential evacuation sites, police and fire stations, hospitals, hotels, and diplomatic facilities. Plans and capabilities of government and NGOs to support, including provision of security for, relief operations. Policies, plans, and efforts regarding detained, captured, and arrested US persons, including prisoners of war and missing in action. В¶E. Telecommunications Infrastructure and Information Systems (INFR-5H). Current specifications, vulnerabilities, and capabilities of, and planned upgrades to, national telecommunications infrastructure and information systems, networks, and technologies used by civilian and military government authorities, including intelligence and security services. Details about command and control systems and facilities. National leadership use of, and dependencies on, dedicated telecommunications infrastructures and information systems. Details about national and regional telecommunications policies, programs, regulations, and training. Information about current, and planned upgrades to, public sector communications systems and technologies, including cellular phone networks, mobile satellite phones, very small aperture terminals, trunked and mobile radios, pagers, prepaid calling cards, firewalls, encryption, international connectivity, use of electronic data interchange, and cable and fiber networks. Information about wireless infrastructure, cellular communications capabilities and makes and models of cellular phones and their operating systems, to include second generation and third generation systems. Details about the use of satellites for telecommunication purposes, including planned system upgrades. Details about Internet and Intranet use and infrastructure, including government oversight. Details about foreign and domestic telecommunications service providers and vendors. Plans and efforts to acquire US export-controlled telecommunications equipment and technology. Plans and efforts to export or transfer state-of-the art telecommunications equipment and technology. Details about information repositories associated with radio frequency identification enabled systems used for passports, government badges, and transportation systems. Official and personal phone numbers, fax numbers, and e-mail addresses of principal civilian and military leaders. CLINTON
|
|
|
|
anti666 |
|
|
Ето какво еврейката Клинтън изисква от шпионите си под дипломатическо прикритие в Гоцева Мангалия.
QUOTE | Оценка на слабостите, характера, финансово и здравословно състояние, както и биометрична информация на сегашните и бъдещи лидери и съветници...
Информация за опозиционни и екстремистки групи, вкл. ниво на вътрешна и външна подкрепа...
Информация за плановете на опозиционни, екстремистки и маргинални групи как да използват финансовата криза, за да постигнат целите си |
Понеже Движението "Воини на Тангра" отдавна е вписано в категорията "опозиционна, екстремистка и маргинална група", ние не крием плановете си за финансовата криза. Защото те не са наши, а на Българския Бог. Ние просто ги предаваме като публично достояние. За финансовата криза (а тя не е само финансова, но и икономическа, политическа и природна) предупредихме още преди няколко години. И тя ще се задълбочава все повече до рухването на цялото раково образувание РъБъ в свещените ни граници. Първото нещо е да се прекъсне командното дишане от въпросните кукловоди, които също стават много неспокойни. След това иде ред на самоизяждането на гнусната мафиотска структура, наречена "политически елит". А после идва времето на Безвремието...
|
|
|
Канатица |
|
Често пишещ
Група: Участници
Съобщения: 916
Участник # 1 054
Дата на регистрация: 25-July 07
|
QUOTE | Днес почти всички медии в страната блъвнаха информация за български вариант на добилия популярност Wikileaks.
Какво обаче стои за българската версия (www.balkanleaks.eu)? Все още твърде неясно. Няколко документа, имащи макар и не голяма известност, няколко имена, но иначе нищо ново или секретно. За сега, нищо. Може би утре, или до няколко дни? Ще видим. Има и една голяма разлика между оригиналния Wikileaks и българския му вариант. Зад оригиналния има лице, това на създателя му, а тук няма. Мен лично ме усъмни и това, че във всички български медии днес цъфна съобщение за сайта Balkan Leaks.
Нищо чудно този сайт да е истински създаден настина за целите написани в него ( "...искаме прозрачност и за да се борим срещу организираната престъпност и политическата корупция на Балканите"), но може да е създаден и от наши служби, или от хора които не искат да изтича информация. А може и от хора които искат да събират информация?! В оригиналния Уикилийкс тази информация не е под контрола на властта, а тук?Самите български служби може да са създатели, така да ловят наивници пуснали истинска информация, а за заблуда са вкарали старички, но не чак толкова известни данни за стръв и зарибяване. Нищо не пречи сайта да е създание на ДАНС, МВР, разузнаване и т.н., или на някоя частна компания или групировка, решила покрай шумотевицата да пусне малко стръв и да се опита да събере истинска информация, с която да хване за топките някой полезен за тях високопоставен. Ако пък съм лице което е замесено някъде в нещо понамирисващо, агент на чуждо разузнаване, политик замесен в корупция и т.н. и се страхува да не изтече информация, сам бих дал 500-1000-2000 лева да си направя подобен сайт примамка. Дори да не работи перфектно поне ще опитам. Преди време бях за риба. Не съм бил никога рибар, но го направих от скука. Край малкия язовир имаше много рибари, с модерни въдици, докато моя милост бе въоръжен с въдица под наем и то някаква бракувана, която никой не е взел. След малко мислене, взех един хляб, започнах да правя от средата му малки топчета и ги мятах във водата. Клъвна. Започнах да мятам топчетата все по близко до себе си, а току до краката си наръсих обилно водата с трохи. Когато шараните се скупчиха метнах въдицата, а на нея пак трошица. Само за около час налових към 10 шарана, под завистливите погледи на рибарите отсреща. Казвам този случай само защото нещо ми понамирисва и ми стана весело покрай българската версия на Wikileaks. От къде на къде и защо медиите ни, така мудни иначе и така пресяващи всяка информация, изведнъж налетяха вкупом на сайт регистриран вчера и почнаха да го цитират с такова вдъхновение? Кога медиите ни са рекламирали така сайт? Аз поне, спомен нямам, освен някой за който е платено, или някой съвсем безобиден, като оня сайт-опит на хлапе, да направи социална мрежа за съучениците си. А сега? “Няма нужда да ходите в чужбина, имаме си местен български сайт, пускайте секретна информация в него!” Да бе, да! Пък един мормот загъва шоколада. Пощенска кутия за корупция, телефон на доверието и приемен ден на кмета. Тоя медиен алтруизъм ми е съмнителен. Тошо Тошев, БТВ, Нова и разни официални сайтове, станаха от раз любители на свободното слово. От кога? Ако бих пуснал информация, бих я пуснал в оригинала „Уикиликс“. Там има гаранция, че ще излезе не само по света, но ще се размирише и тук, а и е по-безопасно. Дори да се изтече информация за източника (за сега от оригинала „Уикиликс“ няма изтекла информация за източниците им) никой няма да смее да ви пипне, ако милиони хора знаят за вас. Най-много да ви направят герой, ако някой реши да ви репресира. Докато с местния български вариант, гаранция няма, могат я от ДАНС, я някой тъмни субекти да ви дойдат на гости. Човек въобще, ако ще прави нещо, е добре да минира около себе си, да се подсигури, да залага на сигурно и да не се лови на стръв, която може да е за шарани. Бих се радвал да греша. А дали съм прав или не ще се види. Ако в сайта излезе наистина скандална и неизвестна до сега информация за корупция или някой политик, то значи греша и лично ще поднеса извинения. А до тогава? Само ще се забавлявам със шараните и техните ловци. |
--------------------
"?????? ???? ???????, ?? ???????? ???? - ??? ????? ?? ???? ?? ? ???????"
|
|
|
Йордан_13 |
|
Админ
Група: Админ
Съобщения: 16 092
Участник # 544
Дата на регистрация: 10-August 06
|
QUOTE (Диломъ @ 3.12.2010, 12:55 ) | Въперки, че материалът от Уикилийкс не е невинно писъмце, според мен има друго послание - кодирано. Наблюдават се твърде много уточнения, а на места и нелогични словосъчетания. Така че, това, което ние четем е твърде различно от това, което пише.
А не сте ли се замисляли защо еврейските медии не спират да ни заливат с информация за този Аснаж? И каква точно е целта на това "героизиране"? |
Дори случаят "Уикилийкс", да представлява добре познатото ни контролирано подаване на информация на телектората и мат'ряла, то на нас, това ни върши идеална работа, защото освети част от задкулисието, може малка и незначителна част, но я освети и показа, че онези, които говореха, че "няма световен заговор и конспирация" са просто мръсни полицейски псета. Уикито показа, че те лъжат, че такова нещо съществува и срещу него трябва да се борим с всички сили и средства, че днес е време за борба, а не за блеене. Блеят само овцете.
В крайна сметка, може да се и предположи, че епохата на конспирацията и заговорът в световен мащаб преминава и идва времето, когато кукловодите, които го организираха, ще излязат на светло, за да обявят "новия световен ред".
|
|
|
anti666 |
|
|
Видеото от хладнокръвния разстрел на деца и цивилни в Ирак няма как да е контролирана утечка, а си е документирано военно престъпление. Натиснете ТУКНито пък Манинг и Асандж са на свобода, а единият е във военен затвор за държавна измяна, а другият арестуван със скалъпено обвинение за изнасилване. Ето какво точно е причинил на горките шведки ... Изнасилени с бели конци. По точно той сне маската на уродливия Нов Световен Ред. Изнасили фарисеите, за които в Крайните времена споменава Лука в Откровението си. QUOTE | 1.Той заговори първом на учениците Си: пазете се от фарисейския квас, който е лицемерие. 2. Няма нищо скрито, което да се не открие, и тайно, което да се не узнае; 3. затова, каквото сте казали в тъмно, то ще се чуе на видело; и каквото сте казали на ухо в скривалищата, то ще бъде разгласено от покривите.
|
|
|
|
Йордан_13 |
|
Админ
Група: Админ
Съобщения: 16 092
Участник # 544
Дата на регистрация: 10-August 06
|
QUOTE (anti666 @ 12.12.2010, 12:31 ) | Видеото от хладнокръвния разстрел на деца и цивилни в Ирак няма как да е контролирана утечка, а си е документирано военно престъпление. Натиснете ТУК
Нито пък Манинг и Асандж са на свобода, а единият е във военен затвор за държавна измяна, а другият арестуван със скалъпено обвинение за изнасилване. Ето какво точно е причинил на горките шведки ...Изнасилени с бели конци.
По точно той сне маската на уродливия Нов Световен Ред. Изнасили фарисеите, за които в Крайните времена споменава Лука в Откровението си.QUOTE | 1.Той заговори първом на учениците Си: пазете се от фарисейския квас, който е лицемерие. 2. Няма нищо скрито, което да се не открие, и тайно, което да се не узнае; 3. затова, каквото сте казали в тъмно, то ще се чуе на видело; и каквото сте казали на ухо в скривалищата, то ще бъде разгласено от покривите.
|
|
Както е казано: "Който не храни своя армия, ще храни чужда". Според лукано-седерастите, обаче, ние не трябва да имаме своя армия, защото "НАТО ни пази". Клипът ясно показва какво пазене прави чуждата армия и как освобождава иракчаните от Садам;))) Показва и с какво се "храни" чуждата армия. Тя се храни с вашата кръв. Демонът "Мадам Яхве" иска всекидневен жертвопринос на човешка кръв. Затова армиите на великата "страна на свободата", "правата на човека" ; "неограничените възможности" водят непрекъснати войни, захвърляйки "доктрината за ненамеса" на боклука след Първата световна война.
Жалко, само, че няма достъп до пълния 39 минутен клип в YouTube, за да си го свалим. Там американския солджър възвеличаван от редица еврейски холивудски филми, като абсолютен герой е застанал като ловец на пусия и всичко, каквото мърда в неговия периметър се отстрелва. Някои моми-курветини си спомням по времето на върлуващата демокрация на Костовата седерастия искаха американците да ни завладеят. "Искаме американците да ни завладеят" - говореха една сълзливи шунди. А казват, че само мъжете мислели с долната глава. Мисля, че жените най-често мислят с нея, особено по време на избори, когато обекта на мокрите сънища е или някой добре екипиран американски солджър или мутрагент от Симеоново с добре оформена мускулатура. После протестирате защо искам радикална мярка, относно възможността, някои хора да гласуват. Защото не искам, състоянието на техния полов орган да определя битието ми.
Но има лъч надежда. Едни американски войничета си помислиха,че са в Ирак и се тупнаха в една сливенска дискотека, да показват мускулатура пред мометата. Там отнесоха такъв пердах от сливенските бекове в дискотеката, щото се наложи американския тогавашен посланик да се намеси по случая. Много искам американците да ни завладеят.Ще си направя харем от мъжки курви - "каки" с име "Веселия Роджър".
|
|
|
Георги-НЗ |
|
Често пишещ
Група: Участници
Съобщения: 658
Участник # 1 797
Дата на регистрация: 5-March 09
|
QUOTE (Канатица @ 19.12.2010, 18:46 ) | Сагата "Уикилийкс" продължава... И започва да наподобява сапунен сериал. |
Сагата точно заприличва на Сапунка. И така казват коментарите под следната статия :
QUOTE | "Уикилийкс": В България организираната престъпност фактически е безнаказана
19 Декември 2010
Агенция Фокус
Сайтът „Уикилийкс” публикува доклад на бившия посланик на САЩ в България Джеймс Пардю от 7 юли 2005 г., посветен на организираната престъпност в България и международните криминални групи с българско участие.
В него се посочва:
„Силата и безнаказаността на организираните криминални групи е вероятно най-сериозният проблем в България днес. Организираната престъпност е в основата на корупцията и неефективността на българската правна система, тя възпрепятства икономическото развитие на страната. Българската организирана престъпност включва пране на пари в международен мащаб, трафик на наркотици и фалшифициране. Организираните престъпни групи варират от местни улични престъпници до международни наркотърговци. Към края на 2004 г. в България действат около 118 организирани групи, според данни на НСБОП, въпреки че много от тези групи са относително малки и престъпността като цяло се доминира от малко наброй големи играчи.
Организираната престъпност продължава да прониква в много сфери на българския живот, въпреки вътрешните и международните усилия за борба с нея. Към момента нито една основна фигура от престъпния свят не е наказана от българската правна система, въпреки продължаващите убийства, свързани с дейността на организираните групи. Американските агенции за усъвършенстване работата на законодателството с офиси в София подпомагат усилията за редуциране на организираната престъпност в България. Отделът за пресичане на престъпността в консулската секция на посолството в София притежава списък с известните и предполагаеми криминални фигури и посолството провежда агресивна политика за недопускане на тези фигури да пътуват до САЩ.
Организираните престъпни групи в България участват в трафика на наркотици, проституция, изнудване и рекет, различни финансови злоупотреби, кражби на автомобили и трафик на откраднати коли. Трафикът на хора, фалшифицирането на пари и измамите с кредитни карти също са сред дейностите на българската организирана престъпност. Групите, занимаващи се с трафик на хора, са изключително мобилни и жертвите често са продавани сред разнообразни групи. Много престъпни структури се занимават и с легална дейност в страната и чужбина, чрез която се легализират средствата от престъпни дейности. Няколко добре известни бизнесмени, свързани с организираната престъпност, притежават спортни отбори, строителни фирми и финансови институции.
Фалшиви пари – както щатски долари, така и банкноти евро – се произвеждат в България и се разпространяват главно във Франция, Гърция, Италия и Испания от малки групи българи, които се завръщат в страната веднага след като направят доставката. Въпреки че има взаимодействие между българските престъпни групи и международната престъпност, куриерите, посредниците и дистрибуторите са предимно българи. Качеството на фалшивите банкноти непрекъснато се подобрява поради използването на все по-качествени печатарски съоръжения и участието на професионалисти. През юни 2005 г. при операция в североизточна България, която е част от взаимодействието между българските органи на реда и американските тайни служби заловиха фалшиви банкноти на обща стойност над 3 милиона долара под формата на висококачествени 100-доларови банкноти. Това бе второто по големина количество иззети банкноти в европейската история.
Разследванията на международните криминални групи в САЩ са разкрили значителен брой организации, ръководени от български граждани в Лос Анжелис (Калифорния) и Тампа (Флорида). Тези групи са внасяли големи количества кокаин и екстази на територията на САЩ. Българските граждани са имали връзки с Амстердам и финансова подкрепа от страна на израелски граждани. Докато повечето участници в тези групи вече са осъдени и излежават присъдите си в САЩ, трима от тях все още са обявени за международно издирване и най-вероятно са се завърнали в България, за да се възползват от политиката на страната да не екстрадира свои граждани, посочва Джеймс Пардю. Тримата бегълци според него са Ивайло Ангелов Петков, Иван Добрев и Стефан Цветанов Стоянов.
Организираната престъпност има корумпиращо въздействие върху всички български институции, включително правителството, парламента и правосъдието. В опит да задържат влиянието си независимо от това, кой е на власт, престъпните фигури спонсорират всички политически партии. Тъй като тези фигури разширяват влиянието си и в легалния бизнес, те правят опити (с известен успех) да купуват пътя си към коридорите на властта.
Въпреки непрекъснатия натиск от страна на САЩ и ЕС, предишните правителства на България не направиха почти нищо за редуциране на организираната престъпност в страната. В резултат на това организираната престъпност увеличава влиянието си и фактически е безнаказана. Българската общественост осъзнава корумпиращото въздействие на организираната престъпност и хората определено са фрустрирани от неспособността или нежеланието на правителството да се справи с този проблем.
Ние продължаваме да предоставяме техническа помощ на настроените за реформи елементи в българското правителство и правосъдието, за да се осъзнае ясно необходимостта от борбата с организираната престъпност. Но реална възможност за оказване на политическо влияние по този проблем има ЕС. Забавянето на работата в тази сфера може да се превърне в политическа катастрофа за следващите правителства. Ако ЕС използва своето влияние за провеждане на ефективни реформи в сферата на правосъдието, можем да се надяваме, че в близките години ще бъде постигнат успех в борбата с организираната престъпност.” |
Добри 19 Декември, 2010 в 6:36 pm Къде е новината? Тези неща си ги знаем, дори с повече подробности. Искат да ни накарат да вярваме че американския посланник знае по-малко от български журналист.
Свако 19 Декември, 2010 в 6:56 pm А руския посланик с монголоидни 4ерти Юрий Исаков си мъл4и. Защо? Защото не иса да се меси във вътрешните ни работи, или защото в техен интерес е България никога да не се интрегрира в ЕС.
--------------------
????? ????????? ????, ????? ? ???????????!
|
|
|
anti666 |
|
|
В поредните изтекли документи от Уикилийкс става ясно, че САЩ искали от нас още по значително съкращение на всички оперативни бойни сили. Днес пък се промъкна още една многозначителна новина. Империята на Злото чрез своя вицекрал Уорлик искат да сме премахнели всички пехотни мобилни зенитни установки "Стрела2М". САЩ искат да унищожим оръжие за 25 млн. долараТук не става въпрос за стойността им в обезценени гущерчета, а за смисъла от това "искане". Който не е ходил казарма не му е съвсем ясно значението на този вид оръжие. Основното е, че те са идеални за партизанска война срещу въздушни атаки. По оперативно-технически показатели, "Стрела2М" превъзхожда американския аналог "Стингер". И забележете, макар и в НАТО те не ни предлагат да ги заменим с техните "стингери" дори. Обяснението е, че; QUOTE | Америка е притеснена от факта, че Българската армия разполага с много такива ракетни комплекси, които са изключително опасни, ако попаднат в терористи |
Точно тук е и разковничето. Ако говорим за ислямски терористи, те отдавна са снабдени с такива, още от времето когато ЦРУ щедро ги раздаваше на талибаните да свалят съветски хеликоптери. Няма сведения за подобни изисквания към ислямска Турция или Гърция, където анархисти гърмят всеки месец. Напротив, тях ги въоръжават до зъби. Тогава от какво се страхуват новите ни "братя", които по покана на Режима разполагат бази в България? И най-вече кои биха могли да са тези потенциални "терористи"? Само да припомня, първите им учения в България бяха за "потушаване на масови размирици". Ясно е, че в сценариите на архитектите от НСР в България е предвидено разполагане на окупационни сили, част от проектите "Еврия" и "Баязид 2". Или огнева подръжка на загиващия Режим от чужди бази, вече разположени тук (както във Виетнам). Логично е да възникне и Съпротива от българите, изтеглени в планинските райони. На много от нас подобно оръжие ще ни дойде идеално при евентуална партизанска война. Щото започне ли реална окупация тук, ще имаме грижата да ги изпращаме в ковчези. Именно тук ги сърби особено и затова бързат с пълното ликвидиране на армията ни. Галерия
|
|
|
Абонирай се за тази тема
Получавай известие по email всеки път, когато някой публикува съобщение в тази тема, докато те няма.
Абонирай се за форума
Получавай известие по email всеки път, когато някой публикува нова тема в този форум, докато те няма.
Свали / Принтирай темата
Свали си темата в различни формати или виж версия, подходяща за принтиране.
|