www.Voininatangra.org
 
 
 
НАЧАЛО   АКТУАЛНО   ГАЛЕРИЯ   ФОРУМ   ТЪРСЕНЕ
  
   РЕГИСТРАЦИЯ   ВХОД
Саракт

Меню

Галерия

Списък от албуми :: Последно качени :: Последни коментари :: Най-гледани :: Най-високо оценени :: Търсене

Галерия > Български артефакти и символика 
ИМЕ НА ФАЙЛА  +   - 
ДАТА  +   - 
Наан-хляб.jpg
Наан-хляб
Нан-Малка Драгойна-1.jpg
Нан-Малка Драгойна-1
Нан-Малка Драгойна-2.jpg
Нан-Малка Драгойна-2Най-интересното е, че трибуквен надпис "нан", за който "Историята на Нариман" тука свидетелства, че е хунобългарски със значение "хляб", "брашно" открихме през 2013 г. , малко зад връх Малка Драгойна, където се основите, на т. нар. от Елена Божинова "тракийски къщи". Въобще, Божинова кат говореше за Драгойна, свършваше без да е правила секс;))), понеже това бил най-чистият тракийски обект, без наслоявания от други епохи. Самата тя, не знае, какъв капан си е заложила в бъдещето с това твърдение, защото, ето "нан". При все, че на Малка Драгойна също има уникален надпис, дори по-уникален от Ситовският, но Божинова го причисли към хайдушките и айде;))) Тя, въобще, всеки един надпис в района го неглижира, независимо от коя епоха е;))) Вероятно по заповед на "Щуката" от София;))) Траките, траките, ама на хунобългарски "нан" е "хляб", "брашно". Другото му звучене е "ман". И вероятно и оттук и в иврита "манна";))) Та, защо го казвам? Защото срещу Малка Драгойна, стои връх Елеза с другият надпис. Значи надписи на Малка Драгойна и отсреща надпис на връх Елеза, където имаме вече явни и категорични следи от смилането на зърно, производство на брашно и хляб, т.е. всичко, което писах като превод за надписа от Елеза е верно, за разлика от това на Серафимов и т.н. Когато сме открили този трибуквен надпис, е, естествено, сме го сметнали за съвременен, но не е;))), но все пак съм го документирал, голяма почасово търсене падна, докато го намеря, в коя папка и кога, луда работа;))) Същата лудост сме направили и тогава, качили сме са на Малка Драгойна , слезли сме и оттам сме отишли чак до Каракая, пеша;))) И за първи път, това велико светилище се публикува в нета и тръгнаха лешперите и те "барабар Петко с мъжете";)))

Из Нариман тарих, част 5
" Попитах дали може да се срещна с хуни от Урум [„Византия"] и Джан [Иоан] ми отвърна, че може. За един преход от Тучин, движейки се на запад, ние достигнахме аула на хуните-ермиасци от Тирма [„Юрта"] и бяхме посрещнати там като небесни пратеници. Хунобългарите ни чакаха на един чакрим [миля] от аула и ни поднесоха бал [медова напитка] и билман [триъгълни български пирожки с месо; „бил" - „отбрано месо", „ман" или „нан" - „хляб", „брашно" [умален вариант на билмана в бульона руснаците започнали да наричат „пелмени" (бележка на Ф.Нутурдинов)]."
Винча 4500 bc Витковачко поле край Александровац Централна Сърбия 45 см.jpg
Винча 4500 bc Витковачко поле край Александровац Централна Сърбия 45 см
Чаваш челхи.jpg
Чаваш челхиБрат, ти не знаеш, какъв брутален мисловен блокаж и спеч;))) на съзнанието предизвиква изречението "чувашкият език е от българската група на тюркското езиково семейство и се явява последният представител на тази група" при нас, в България;))) Нас са ни учили, че българският език е един единствен, този на когото говорим от майчината люлка и ако изчезне, българският език изчезва, да не говорим, че нас са ни учили, че освен нас, други българи на света, няма, а Русия е населена само с руснаци. Българина мери и отмерва всичко случващо се в РФ точно през тази рамка. И него интернет го поля със студен душ;))), защото, ако не беше интернет, ние, първом нямаше да знаем, че има българи-сувари, например;))) нито пък бихме разбрали, че някъде там из Евразия и Азия, също има хора, които се наричат българи, също като нас, макар и различни, но българи и езика им, не е като нашия. Нашите учени, въобще не говорят за това, нещо повече, те поеха курс на историческа детюркизация и европеизация и дори създадоха "тракски речник" с над 500 думи за целта;))) Да не говорим, че тюрки, тук си се възприема чисто и просто за турци, а кат прибавим и тва, че турците са пънат да са тюрки, ние вървим към пълен исторически блокаж в комуникацията и отхвърляне на вашето съществуване, въобще. Хубавото е, че е интернет, инак тука, ние имаме един католик и една влашка циганка, които бързо ни праат траки;))) Трак, трак, трак, трак...брак;)))
ДАКИЙСКИ НАДПИС 3.PNG
ДАКИЙСКИ НАДПИС 3
ДАКИЙСКИ НАДПИС 2.PNG
ДАКИЙСКИ НАДПИС 2
ДАКИЙСКИ НАДПИС 1.PNG
ДАКИЙСКИ НАДПИС 1
768x.jpg
768xПетрия кале - Варненско
768x432~0.jpg
768x432Петрич кале, Варненско
Българите под окупция.jpg
Българите под окупция
Българка от Волжка България.jpg
Българка от Волжка БългарияСтанка Д. Добрева
Когато казвам това в руски чатове - татарите не признават, че са българи ! ....Не знаят.
2 дни
Отговор
Щуто Щутев
Станка Д. Добрева Не всички;))) Има такива, които си го казват, че са българи. А, аз в чатовете в Тубата, започнах да ги поздравявам със "Здравейте, Братя Българи";))) На нас, "македонците" също ни казват "татари". Ние изпускаме, този факт, но е ясно, откъде идва този термин;))) От Москва! Ако ние се оставим на течението, сега в този голям геополитически сблъсък, също ще станем "татари" в близко време. тенденциите се забелязват дори вътреполитически с превратностите с ДПС;))) Ние вървим към татаризация на Дунавска България и това скоро ще се разбере. Затова, трябва да положим усилия и да спрем Москва, там, където тя не очаква! В Казан!;))) Докато тя се бие в Украйна, ние ще отидем в Казан!;))) Трябва да подкрепим елита на Волжка България, в който текат тънки процеси на българизация и това си личи по музикалната продукция, която създават като кантатата "Плачът на Сююмбика" и 'Велики Болгар - Мека на народната памет". Това са творби изцяло държавна инициатива. Трябва да сме активни и да ги подкрепим, да не оставяме руснаците да коментират и да ги наричат руснаци, както наричат православните волжки българи (има и такива, наричат ги "кряшени") или 'татари", както наричат мюсюлманите. Много е важно в този момент да сме в Казан;)))
Колкото до носийността;))) Не всичката им носийност е такава, те имат и други носии;)))
=====================================
Така изглежда българка от Република Татарстан в Русия.
Една от най-големите лъжи е , че в република Татарстан със столица Казан живеят татари. Всъщност там живеят милиони българи.
Те не са преселници, а потомци на Котраг - брата на кан Аспарух - създателят на Дунавска България. От Х век са приели исляма, но това не ги прави небългари. Те са създателите на втората българска империя в Средновековието по река Волга. Това е била велика държава, с богата култура, която е съперничала на Източната Римска империя и Арабския халифат. От 1552г., когато руският цар Иван Грозни превзема и разрушава Казан местните българи са под руско робство. Репресират ги и руските царе, и руските болшевики, които жестоко смазват опита им да създадат своя държава през 1918-1920г. През 1920г. Ленин с декрет създава ,,татарска'' нация. Векове наред волжките българи водят борба за признание, което Русия им отказва. Тя ги управлява чрез своите поставени лица русофилите, наречени още татаристи. Въпреки това волжките българи пазят старите си традиции и обичаи. Не са сепаратисти, нито фундаменталисти, но искат да имат права и най-вече да бъдат признати с тяхното народностно славно име ,,българи'', а Татарстан да стане ,,Булгария'', защото да си българин е въпрос на гордост, чест и слава, а татарин е обидно и подигравателно обръщение, наложено чрез лъжи и много насилия от руските поробители.
Волжките българи, които днес гласно заявяват:,,Мы болгары, а не татары!'' търсят подкрепа в справедливата си борба от своите братя в Дунавска България.
НА 28.02.2018г. ДЕН СЕ НАВЪРШИХА ТОЧНО 100Г. ОТ УБИЙСТВОТО НА ЛЕГЕНДАРНИЯ САРДАР ВАИСОВ (ГИНАНУДИН ВАЙСЗАДЕ АЛ БУЛГАРИ).
Главен предводител на волжките българи, смятан за основоположник на българското освободително движение във Волжка България. Бил е председател на партията "Съвет на волжските български мюсюлмани". Произхожда от една от династиите на българските владетели до ХVI век, но той не се наричал престолонаследник и не изказвал никакви претенции за монархическо управление.
На 28 февруари 1918г. се предвижда общонародно тържество по повод създаването на щата "Идел-Урал". Сутринта на същия ден тълпа мюсюлмански есери организирана и с участието на Султан Галиев (татаристки активист) убива опиталия се да разговаря с тълпата Сардар Ваисов.
Първата форма на държавност на българите в Поволжието (официално прекръстени от уродлива Царска Русия на глупавото "татари"), след падането на руската династия Романови, е била Българска република. След повече от 4 века борба срещу руските поробители, българското национално-освободително движение, макар и за кратко, успява да извоюва своя държава през 1918г., но тя скоро отново е повалена под ботуша на престъпната Червена армия.
В началото на руската гражданска война, в столицата на волжките българи Казан (Казанска губерния) се събира авангарда на българското национално-освободително движение - партията "Съвет на волжските български мюсюлмани". Нейн предводител (сардар) е превърналия се в национален герой Гинанудин Вайсзаде Ал Булгари (Сардар Ваисов). Делегатите обявили създаването на Българска държава - във формата на република - на историческите земи на българския народ. Тогава смятали, че след като царя вече го няма, отделните народи на бившата Руска империя ще могат най-сетне да създадат свои федеративни държави със собствени правителства.
Терминът "Ханзаде" в името на новата република символизирал въстановяване на изгубената през ХVI век държавност на българската нация на Волга. Всички българи се смятали за законни наследници на независимата Българска държава - Болгар Иле и на нейната слава и могъщество. А в очите на руската общественост думата "ханзаделеге" в названието на новата държава представлявало легитимност - по силата на падането на руския цар, който дотогава се считал временен суверен на българските земи, завладяни през втората половина на ХVI век от Московското княжество, след десетилетия на ожесточена българска съпротива. Любопитно е, че руския цар Иван Грозни, след като поробил българите в Поволжието, той включва в титула си израза ”Цар болгарский”. В "Кратка програма" от 1917г. делегатите определили, че висшите органи на властта в бъдещата държава ще се избират от народа. През ноември 1917г. болшевиките издали Декларация за права на народите в бившата Руска империя за свобода на самоопределение. От нея се възползвали с различен успех Финландия, Полша, Украина, прибалтийските и задкавказките народи. Наивно било да се очаква, че водещото още от 1862г. борба за самостоятелна държава българско национално-освободително движение няма да се възползва от уникалната ситуация - падането на царизма и обявената (макар и само на думи) от новата власт свобода на самоопределение. От по-рано привържениците на Ваисов се придържали към принципа на независимост и не се подчинявали на царските власти, отказвали да служат в царската армия и да плащат други данъци освен поземлен данък.
Българската република била провъзгласена през януари 1918г. Печатът й на документ, подписан от Сардар Ваисов, свидетелства за това по неопровержим начин. Документът е информационно писмо от 24 януари и в него се съобщава за разпращането по цяла Русия на указ, с който се известяват мюсюлманите за създадената република. (И до днес българите са център на исляма за бившите съветски републики, а духовния им глава, председателя на Духовното управление на мюсюлманите в Русия е шейх Талгат Таджудин - изявен български националист.) Съобщава се и за подготвян официален печатен орган на новата държава - "Сада-и-Болгар" ("Гласът на България") и за въоръжаването на Зелената гвардия - армията на републиката - с винтовки. Българската република не била призната от болшевиките, а на практика съществувала в продължение на месец и половина. Тя имала всички атрибути на една държава: функциониращи още от 1862г. структури, съдебни органи, военни формирования - Зелената гвардия. (Досега знаехме само кои са белите и червените в руската гражданска война, а за зелените тук не се казваше нищо). Планирало се създаването на официални средства за масова информация.
В Централния съвет на българските мюсюлмани били представени всички региони, населени с компактно българско население. Българската национална партия провъзгласила републиката без да изчаква решенията на новата комунистическа власт - акт на решимост в стремежа за възстановяване на Волжска България. Оказва се, че провъзгласяването на тази Българска република предшества с няколко месеца тържествено огласения указ за учредяването на Щати Идел-Урал - автономна република, която се смяташе за първата българска република в Поволжието, след временното освобождение от руско робство Идел е името на древна българска държава по онези земи, известна от средновековните хроники на волжките българи. Планът за тази държава е разработен от други крила на националистическата интелигенция. Въпреки разногласията, партията на Сардар поддържала контакти с тях, за да се постигне компромис. Но тук изиграла фатална роля антибългарската дейност на татаристите, която довела националната кауза до катастрофа. Партията на татарчещите се се появила в края на ХIXв. и е подобна на силното гъркоманско движение у нас през Възраждането - партията на гърчеещите се и още по-подобна на днешните македонисти, защото гръцки народ все пак има, за разлика от "македонци" и "татари". До края на ХIX век в Поволжието няма хора, който да наричат себе си "татари" , въпреки, че това име им е било прикачвано от руснаците, така както преди средата на XX в. на Балканите никой не се е определял за македонец по националност. Предателските действия на татаристите М. Султангалиев и Г. Ибрахимов за разгрома на националните организации в страната са засвидетелствани в известно писмо на Султангалиев до Ленин, в което той се хвали с успехите си. Фаталният удар, който те нанасят е, че убеждават Ленин да обяви "Татарска република".
Въпреки това някои днешни историци в Татарската република са качили Султангалиев на пиедестала на борбата за национална свобода.
Съвета на българските мюсюлмани активно протестирал против създадената от Ленин и Сталин република с обидното название "Татарска" през юни 1920г. За волжските българи татарското (монголско - Златната орда на Чингис хан) робство е същото, каквото за нас е турското робство на Османците.
И до днес в Татарската република имат поговорки от сорта на: "Неканения гост е по-лош и от татарин". Болшевишко-татаристката власт забранила дейността на ваисовците през 1923г ., заради техните продължаващи опити, все пак да образуват на хилядолетната българска земя Българска република.
Република Идел-Урал няма по-голям късмет , въпреки, че името й било компромис с татаристите. Все пак, през кратките години през които управлява, президентът й Максуди (лидер на умерените български националисти) успява поне да заяви пред Лигата на народите в Париж през 1919 г.:
"Намирам за целесъобразно да обърна внимание на факта, че името, представляващо моята нация - "татари", не е нищо друго освен историческа грешка."
Скоро и той е свален от болшевиките. Българския народ в Поволжието се вдига на въстание срещу "нечестивото име татари".
Червената армия успява да разбие Зелената гвардия и да потуши въстанието. За да се справи, тя масово изгаря посевите. На следващата година реколта няма, в Поволжието става невиждан глад и измират десетки хиляди хора (според някои жертвите на глада са стотици хиляди). Така са победени българите и е наложено татарското име. Но националистите в столицата Казан не се укротяват. През 30-те в Москва, по инициатива на казанските учени, се провежда сесия на Академията на науките на СССР на тема: „Етногенезисът на казанските татари" .
След подробни изследвания академиците заключават:
„Съвременните татари нямат общо с монголите...(те са) преки потомци на волжските българи. Името „татари" е историческа грешка."
Патриотите в Казан празнуват. Но на тази победа на историческата наука Сталин отговаря с репресии срещу академиците, някои от които са сред най-уважаваните съветски научни светила.
Вторият тежък удар идва от Сталин - той разделя българите на две области - Татарстан и Башкирия. - 1946г. За всеки случай Сталин допълнително провежда поредни разселвания на волжкото население, заради сътрудничеството му с германската армия през Втората световна война. След поредица от раздробявания, продължили векове.
Днес Татарската република е само центъра на бившата Казанска губерния, която пък е центъра на Велика България на Волга - "Bulgaria magna" от европейските карти от ХIII и XIVв. Броят на волжките българи е над 7 млн ., според Българския национален конгрес (наследник на Ваисовата партия), а населението на Татарстан е около 3,5 млн. души. Партията на татаристите продължава да е на власт и републиката продължава да се нарича Татарска. Там стават интересни неща: гражданите на столицата палят собствения си държавен герб.
Други водят безкрайни съдебни дела срещу Путин и татарското правителство, защото не им разрешават да се запишат в паспортите си с националност "българин", макар че новата руска конституция им гарантира това право. Само единици са тези, които са успели да се преборят с протаканията на съдебната бюрокрация и да се запишат българи. В края на краищата съда няма как да им откаже, затова протака.
Башкирите.jpg
Най-десният символ на носията на башкирката, си ми стои на долапя у дома и до днес
Башкирка с бяло-зелено-червено на ръкава.jpg
Башкирка с бяло-зелено-червено на ръкава.jpg
Калимевката дава фира.jpg
Калимевката дава фираКалимевката отсекъде е дала фира:))) Само дету кръста не е още спасение, в християнството той е разпятие, битка със смъртта;))) с тлението... "Отче мой, защо си ме изоставил", "Свърши се";))) Такъв символ е безкрайно не подходящ като символ на спасение. Кръста в християнството е битка, файт;))) Нищо не разбират калимевките, нема посветени личности сред тях. Да, "Господи, помилуй"... И за кво да та помилва ве, калимявка? Че си му ценен? Я, са виж бе;))), ценен ли си?:))) Навсякъде са ги нацвъкали тия кръстове и колко по-големи и високи, толкова по-голяма гордост, че са христиене, но кръста е битка, която, техният бог извърши сам;))) А, те дори не могат се лишат от удоволствието да карат скъпа западна кола, докато техният Христос се мъчеше с кръста към Голгота сам;))) ЗАТОВА СИ ПРИБЕРЕТЕ КРЪСТОВЕТЕ, ЗА ДА НЕ ПАДНАТ ОТ ЛУННИЯТ ЯТАГАН! НА МЯСТОТО НА СТАТУЯТА ТРЕБЕ ДА БЪДЕ КАНА СУБИГИ АСПАРУХ! ТОЙ Е ВАШИЯТ ХРИСТОС, ИМБЕЦИЛИ, НЕ АРАМЕЙСКИЯТ ИСУС!
Барадж Ситово.jpg
Барадж Ситово
b70fcd6c2ada5b2a7a0a9b9917581827.jpg
b70fcd6c2ada5b2a7a0a9b9917581827Древнобългарски костен скиптър от гроб върху праисторическата могила "Солницата"
БЛАГОДАРИМ КУК КУЯНЕ!
Хумай-Винча-4500 г пр хр.jpg
Хумай-Винча-4500 г пр хрХумай, култура Винча, 4500-4000 г. пр. хр. Ясно се вижда символното кодирано изписване "Х" - Хумай, което е едновременно с това и символ на сина й Субан Субаш Барадж Трек!
Преслав-външния град-бронзово пръстенче с розетка1.jpg
Преслав, външният град, разкопки 2023 г.
Преслаш-външния град-бронзов пръстен с розета.jpg
Преслав, външният град, разкопки 2023 г.
Преслав-външния град-знаци.jpg
Преслав, външният град, разкопки 2023 г.
Преслав-външния град-10 век IY.jpg
Преслав, външният град, разкопки 2023 г.
Свети Георги село Трудовец.jpg
Свети Георги село Трудовецhttps://bradva.bg/bg/article/article-83911?fbclid=IwAR0tiSjhrSgxMuF8MN4c4tCzfg9CVb51H0ubyaNQvIGQyRGaQXT6_1rsCSQ

Наследство е от тенгриянските й предци. Основната структура в него са трите нива на мирозданието, трите свята. Централното изображение е близко до един Игдрасил в нордическата митология с неговите три корена пронизващи три свята Йотунхеймр, Нифелхеймр и света на Асите. Определено представата, която е заложена тук е, че тези три корена са огледален образ на "казака" или "санака", изначало символ на Тангра и на тенгриянската троица,а впоследствие, атрибут-оръжие на алпите Нардуган (Субан) и Кубар Бозидан, който е и владетел на дълбоката долина, всемирният океан (абсорбация образа на Чулман). С този океан е свързана и появата на първата земна суша, така че символно трите корена на дървото, което представлява и световната ос като проявление на света от Тангра образуват и пирамида/могила, символ на Първата Суша, върху която се издига "казака". Огледалните два символа с тенгриянският кръст в полукръговете, вероятно са алпите близнаци Субан и Кубар, поради, което "казака" придобива и формата на дърво. Лесно бих казал, за тази два символа: абе тва е слънцето в неговата ладия по небето, но сега, нема го кажа, така;)))) Полукръга, най-вероятно е символ на плаващият въздушния остров на Кубар - Сувар, идейната матрица на земната суша, но затова вече съм писал в студията си "Годината Шегор - космични аспекти", че днешната земна суша на планетата ни с плъзгащите се континентални плочи е конструирана именно по тази идейна матрица на Кубар.
Плиска-Шудиково.jpg
Плиска-ШудиковоПлиска и Шудиково, за да не каат, наште гламави учени, че няма система и това не е писменост. Към тва, мойте да прибавите изображенията на "ладиите" от Гоце Делчев от желязната епоха, както и ладията при "Градището/Света Марина". Те не са тракийски, нито египетски;))) Просто са си български!
"Чертите и резките" са писменост, г-да и то, каква!
Българските писмена copy.jpg
Българските писмена copyАми, честит ви 24 май! А-хахахахахаххаа... Вашите родни "черти и резки" немащи нищо общо със славянството и азбуката, на която сте писали "мама", "тате", "Родина", "Тангра", "Българин". Дори си имате, нещо като "розетски камък" в Мурфатлар, днес в Румъния. Първото на квадрата е от Плиска. Да не си мислите, че ви лъжа нещо, но това е азбуката, на която сте писали преди 9- ти и дори в края на този проклет за нас, век! И така, докато не са измрели, тези дето я помнят. Не знам, за кого е била създадена глаголицата или кирилицата... Да бе, как не се сетих, за християнизираните и ромеизирани поколения! Станали сте, европейци! Ами, честито!
Мурфатлар-DSCF3628.JPG
Мурфатлар-DSCF3628
Мурфатлар-IMGP8528.jpg
Мурфатлар-IMGP8528.jpg
Мурфатлар-2607779559_4430c3a6e2.jpg
Мурфатлар-2607779559_4430c3a6e2.jpg
Мурфатлар-2608610834_fb87de9603.jpg
Мурфатлар-2608610834_fb87de9603.jpg
Мурфатлар-a4_02_06_i1.jpg
Мурфатлар-a4_02_06_i1.jpg
360 файл(а) в 12 страница(и) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12



[ xcGallery powerd by dev.xoops.org ]