Движение "Воини на Тангра" - Начало |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |

Йордан_13 |
Публикувано на: 4.7.2016, 0:09
|
![]() Админ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: админ Съобщения: 16 763 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 ![]() |
Книгата бе качена на сайта "Воини на Тангра" като албум снимки в pdf формат в раздел "Българско Тенгрианство и Саракт"
СТАРАТА ВЯРА НА БЪЛГАРИТЕ |
anti666 |
Публикувано на: 6.7.2016, 14:32
|
![]() Отдаден ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Участници Съобщения: 2 435 Участник # 700 Дата на регистрация: 22-September 06 ![]() |
Когато е писал този труд проф. Бешевлиев не е имал достъп до руските източници. Горе долу по това време някъде в Казахстан чичото на Фархат Нурутдинов е превеждал на руски Джагфар Тарихи. Едва сега, близо век по-късно имаме възможността да допълним материалите на Бешевлиев с истинското, българско тенгрианство и скритата ни история.
|
Йордан_13 |
Публикувано на: 13.7.2016, 10:08
|
![]() Админ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: админ Съобщения: 16 763 Участник # 544 Дата на регистрация: 10-August 06 ![]() |
Трудът на Бешевлиев е много добър. Първо е много добре направен, всичко е систематизирано, йерархирано, синтезирано и достъпно написано. Пример за това как трябва да пише един професор за по-широката публика. Разбира се, тук имаме впредвид начетени хора, каквито е имало навремето в Третото българско царство. Първото, което се вижда от написаното е, че Бешевлиев не е измислил понятието "орендизъм", той тук просто го обяснява. В Бележките, под линия е написано, кой го е въвел. Така, че тракизиращите да си вземат думите назад. Да, ама след публ;икацията на тази книга, в интернет от тяхна страна е мъртвило. Никаква реакция! Липсва на достойнство и чест виждам тук и голяма доза лукавщина.
Второто, което е важно. Бешевлиев е дал образец на структурата на една книга за Тенгрианството, каквото искаме да напишем след време. Много добра структура. Естествено, ние ще допълним с много нови неща, това, което той е написал, защото днес имаме много по-широко познание, а и не сме обеременени от ограниченията на научната общност. Защото научната общност си има ограничения и не всичко там е прието да се напише, особено онуй, дето е извън канона на науката. Ние трябва не само да върнем Традицията, но и да я развием, което е по-тежката задача; не само да кажем как е било, но и да кажем как трябва да бъде днес, в новите условия, в технологизираният свят. Традицията не самос е унаследява и съхранява, тя се и развива, иначе умира. |
![]() |
![]() ![]() ![]() |